Reklama
Rozwiń
Reklama

Raport: eksperci PR mają swój udział w kryzysie klimatycznym

Według raportu opublikowanego w czasopiśmie Climatic Change, agencje public relations mają swój udział w postępującym ocieplaniu się planety.

Publikacja: 06.12.2021 10:08

Raport: eksperci PR mają swój udział w kryzysie klimatycznym

Foto: Adobe Stock

Naukowcy z Uniwersytetu Browna przeanalizowali ponad 600 firm z branży public relations, aby ocenić, w jaki sposób ukształtowały publiczny dyskurs na temat zmian klimatycznych. Niektóre z analizowanych firm, współpracowały z gigantami paliwowymi, podejmując jednocześnie współpracę z grupami ekologicznymi.

Analiza dotyczy kampanii zorganizowanych dla firm związanych z m.in. przemysłem paliw kopalnych na przestrzeni ostatnich 30 lat. Jak twierdzą autorzy badania, setki milionów dolarów wydane na kampanię w ogromnym stopniu przyczyniły się do narracji dotyczącej globalnego ocieplenia.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rachunek sumienia
Kulisy najdroższego wesela na świecie. Naukowcy policzyli jego ślad węglowy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rachunek sumienia
Toksyny w przedmiotach codziennego użytku. W taki sposób zatruwamy morza
Rachunek sumienia
Naukowcy alarmują: ludzkość poniosła porażkę
Rachunek sumienia
Bogaci nie chcą się zrzucać na klimat
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Rachunek sumienia
Szkody klimatyczne sięgają 16 mln dolarów na godzinę
Reklama
Reklama