Aktualizacja: 22.05.2025 06:58 Publikacja: 05.09.2023 17:35
Foto: AdobeStock
Młode gwiazdy internetu – nierzadko obserwowane przez miliony użytkowników mediów społecznościowych – znane przede wszystkim z zamieszczania w sieci postów dotyczących tematyki dość lekkiej, coraz częściej nieoczekiwanie reklamują koncerny naftowe. Francuska agencja informacyjna AFP znalazła tego rodzaju przypadki w Indiach, Meksyku, Republice Południowej Afryki czy Stanach Zjednoczonych. Znani w internecie młodzi ludzie coraz częściej promują na platformach społecznościowych Instagram, TikTok czy Twitch, gigantów w branży – między BP, Chevron, ExxonMobil, Shell czy TotalEnergys.
Która z płci w większym stopniu wpływa negatywnie na klimat? Autorzy dużego badania przeprowadzonego we Francji...
Papież Franciszek zapisał się w historii jako pierwsza głowa Kościoła głośno i zdecydowanie zabierająca głos w s...
Tłumy turystów to nie jedyny problem, z którym muszą mierzyć się popularne kierunki wakacyjne. Dla wielu z nich...
Pierwszych 100 dni drugiej kadencji prezydent Donald Trump stało pod znakiem chaosu. Nie w kwestii polityki klim...
Jeszcze przed nadejściem lata – które i w tym roku będzie prawdopodobnie wyjątkowo ciepłe – część torów w Wielki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas