Aktualizacja: 30.06.2025 23:39 Publikacja: 09.04.2021 08:54
Foto: Emma Fabbri/ Unsplash
Sandra Roos, doktorantka z Chalmers Institute of Technology w Szwecji przeprowadziła analizę cyklu życia, aby ocenić jak najbardziej dokładnie ślad środowiskowy kupowanych przez nas ubrań. W tym celu uwzględniła szereg aspektów życia, również takie, które mogłyby się wydawać mniej oczywiste, jak np. koszty paliwa użytego w drodze po zakup danej rzeczy. Raport został opublikowany przez interdyscyplinarny program badawczy Mistra Future Fashion.
Podczas XII edycji Konferencji Środowiskowej, organizowanej w dniach 3–4 czerwca w hotelu Warszawianka w pobliżu...
Wyniki 19. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne zarządzanie 2025” są dobrym potwierdzeniem tego, że największe f...
Start-upy pozytywnego wpływu obiecują to, czego nadal nie potrafią dostarczyć największe firmy. W tym roku do el...
Santander Bank Polska, Coca-Cola HBC, Ergo Hestia, Żywiec Zdrój oraz Orange Polska liderami w podejściu do stand...
Co najmniej co drugi Polak nie wie, że ma obowiązek segregować bioodpady od pozostałych frakcji. Przeważnie robi...
Adaptacja i odporność na zmiany klimatyczne – pod tym hasłem szybko rośnie rynek technologii i usług, które mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas