Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.06.2025 09:07 Publikacja: 23.03.2021 11:29
Foto: Fot: Braden Collum/ Unsplash
Opublikowany niedawno przez think tank New Weather Institute raport „Pot, a nie ropa. Dlaczego sport powinien odrzucić reklamy i sponsoring od wysokoemisyjnych zanieczyszczających” zwraca uwagę na skalę kontraktów reklamowych z korporacjami, które szczególnie szkodzą środowisku. Dobrym przykładem jest tegoroczny Australian Open, podczas którego korty sponsorowała m.in. firma paliwowa, linia lotnicza i producent samochodów.
Adaptacja i odporność na zmiany klimatyczne – pod tym hasłem szybko rośnie rynek technologii i usług, które mają...
Samorządy są coraz bardziej świadome, że działania budujące odporność na zmiany klimatu trzeba planować, że to n...
Przykład koncernu Energa dobitnie pokazuje, jak szerokie i wielopłaszczyznowe oddziaływanie na otoczenie ma siln...
W dyskusji nad kształtem systemu kaucyjnego w Polsce bardzo mało mówiło się o filarze technologicznym. Tymczasem...
Implementacja systemu kaucyjnego niesie za sobą szereg korzyści ekologicznych, w tym ograniczenie ilości odpadów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas