Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.09.2025 14:11 Publikacja: 23.03.2021 11:29
Foto: Fot: Braden Collum/ Unsplash
Opublikowany niedawno przez think tank New Weather Institute raport „Pot, a nie ropa. Dlaczego sport powinien odrzucić reklamy i sponsoring od wysokoemisyjnych zanieczyszczających” zwraca uwagę na skalę kontraktów reklamowych z korporacjami, które szczególnie szkodzą środowisku. Dobrym przykładem jest tegoroczny Australian Open, podczas którego korty sponsorowała m.in. firma paliwowa, linia lotnicza i producent samochodów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Trwa odliczanie do IV edycji konferencji PRECOP – największej w Polsce debaty przed listopadowym szczytem klimat...
Zielona transformacja jest opłacalna dla wszystkich – od zwykłych ludzi, państw, po biznes. To naprawdę przyszło...
1–2 października 2025 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędą się Energy Days, kluczowe w k...
Mówimy o kwocie 8–10 mld zł, które rocznie przepłyną między operatorami, a jednostkami handlowymi. Dlatego przej...
Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach 1–2 października stanie się areną debaty o transformacji klimatyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas