Reklama

Toksyczne branże „wyzieleniają się” marketingiem sportowym

Nowy raport pokazuje, że firmy paliwowe, linie lotnicze i producenci samochodów normalizują swoje działania dzięki partnerstwom z organizatorami największych zawodów.

Publikacja: 23.03.2021 11:29

Toksyczne branże „wyzieleniają się” marketingiem sportowym

Foto: Fot: Braden Collum/ Unsplash

Opublikowany niedawno przez think tank New Weather Institute raport „Pot, a nie ropa. Dlaczego sport powinien odrzucić reklamy i sponsoring od wysokoemisyjnych zanieczyszczających” zwraca uwagę na skalę kontraktów reklamowych z korporacjami, które szczególnie szkodzą środowisku. Dobrym przykładem jest tegoroczny Australian Open, podczas którego korty sponsorowała m.in. firma paliwowa, linia lotnicza i producent samochodów.

Czytaj też: Greenwashing: kłamstwa, którymi faszerują nas wielkie firmy
Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Partnera
PRECOP: centrum debaty o klimacie i gospodarce
Ekotrendy
Energy Days z rekordowym zainteresowaniem
Ekotrendy
Energy Days: trwa rejestracja uczestników szczytu branży energetycznej
Ekotrendy
Transparentność to podstawa systemu kaucyjnego
Ekotrendy
Katowice centrum debaty o klimacie i gospodarce
Reklama
Reklama