Aktualizacja: 01.07.2025 00:05 Publikacja: 03.01.2021 08:21
Foto: Fot: Jacqueline Godany/Unsplash
To im zawdzięczamy robiące dziś międzynarodową karierę pojęcie: greenwashing. Można to tłumaczyć jako „wyzielenianie”, ale dawniej nazywaliśmy to po prostu „obłudą”. Smutny rekord minionego, 2020 roku pobił włoski koncern naftowy Eni. – Nasz diesel, powstający na bazie oleju palmowego, jest zielony – brzmiało przesłanie reklam firmy. Oczywiście, na marginesie, paliwo to miało być też oszczędniejsze i redukować zanieczyszczenie powietrza.
Podczas XII edycji Konferencji Środowiskowej, organizowanej w dniach 3–4 czerwca w hotelu Warszawianka w pobliżu...
Wyniki 19. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne zarządzanie 2025” są dobrym potwierdzeniem tego, że największe f...
Start-upy pozytywnego wpływu obiecują to, czego nadal nie potrafią dostarczyć największe firmy. W tym roku do el...
Santander Bank Polska, Coca-Cola HBC, Ergo Hestia, Żywiec Zdrój oraz Orange Polska liderami w podejściu do stand...
Co najmniej co drugi Polak nie wie, że ma obowiązek segregować bioodpady od pozostałych frakcji. Przeważnie robi...
Adaptacja i odporność na zmiany klimatyczne – pod tym hasłem szybko rośnie rynek technologii i usług, które mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas