Lidl wyznaczył sobie ambitne cele neutralności klimatycznej

Handlowy gigant wyznaczył sobie ambitne cele neutralności klimatycznej. Zostały one właśnie zatwierdzone przez Science Based Targets - prestiżową inicjatywę pomagającą biznesowi ograniczyć szkodliwe emisje.

Publikacja: 23.11.2021 11:53

Lidl wyznaczył sobie ambitne cele neutralności klimatycznej

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Walka ze zmianą klimatu jest jednym z głównych tematów zaangażowania w zrównoważony rozwój w Lidl Polska. W sierpniu 2020 roku Grupa Schwarz (jej częścią jest Lidl) dołączyła do inicjatywy Science Based Targets oraz określiła cele klimatyczne dla wszystkich spółek tworzących grupę. Teraz cele Grupy zostały oficjalnie zatwierdzone przez tę prestiżową inicjatywę.

SBTI to międzynarodowe porozumienie powstałe w 2015 r. którego celem jest pomaganie przedsiębiorstwom w wyznaczaniu celów redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz przekształcanie działalności biznesowej w zgodzie z zasadami niskoemisyjnej gospodarki przyszłości.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Emisje
Raport: Połowa globalnych emisji CO2 to zasługa 36 firm. Na liście potentaci
Emisje
Emisja gazów cieplarnianych w Europie: Niemcy liderem. Jak wypadła Polska?
Emisje
Branża turystyczna coraz bardziej szkodzi środowisku. 3 mocarstwa na czele listy
Emisje
Nowy raport ONZ na temat redukcji emisji. Kto ma najwięcej do zrobienia?
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Emisje
UE zmniejsza emisje gazów cieplarnianych. „Największy spadek od dekad”