Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 22:26 Publikacja: 23.11.2021 11:53
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Walka ze zmianą klimatu jest jednym z głównych tematów zaangażowania w zrównoważony rozwój w Lidl Polska. W sierpniu 2020 roku Grupa Schwarz (jej częścią jest Lidl) dołączyła do inicjatywy Science Based Targets oraz określiła cele klimatyczne dla wszystkich spółek tworzących grupę. Teraz cele Grupy zostały oficjalnie zatwierdzone przez tę prestiżową inicjatywę.
SBTI to międzynarodowe porozumienie powstałe w 2015 r. którego celem jest pomaganie przedsiębiorstwom w wyznaczaniu celów redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz przekształcanie działalności biznesowej w zgodzie z zasadami niskoemisyjnej gospodarki przyszłości.
36 największych gigantów paliwowych na świecie – w tym Saudi Aramco, Coal India, ExxonMobil, Shell oraz liczne p...
Nowe dane opublikowane przez Główny Urząd Statystyczny potwierdzają, że za zdecydowaną większość emisji gazów ci...
Emisje z turystyki powinny spadać, tymczasem – cały czas rosną. Autorzy badania opublikowanego w czasopiśmie „Na...
Kontynuacja obecnej polityki doprowadzi do katastrofy klimatycznej – przekonują autorzy nowego raportu Programu...
W 2023 roku emisje gazów cieplarnianych spadły o ponad 8 proc. – wskazuje nowy raport Komisji Europejskiej dotyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas