Lidl wyznaczył sobie ambitne cele neutralności klimatycznej

Handlowy gigant wyznaczył sobie ambitne cele neutralności klimatycznej. Zostały one właśnie zatwierdzone przez Science Based Targets - prestiżową inicjatywę pomagającą biznesowi ograniczyć szkodliwe emisje.

Publikacja: 23.11.2021 11:53

Lidl wyznaczył sobie ambitne cele neutralności klimatycznej

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Walka ze zmianą klimatu jest jednym z głównych tematów zaangażowania w zrównoważony rozwój w Lidl Polska. W sierpniu 2020 roku Grupa Schwarz (jej częścią jest Lidl) dołączyła do inicjatywy Science Based Targets oraz określiła cele klimatyczne dla wszystkich spółek tworzących grupę. Teraz cele Grupy zostały oficjalnie zatwierdzone przez tę prestiżową inicjatywę.

SBTI to międzynarodowe porozumienie powstałe w 2015 r. którego celem jest pomaganie przedsiębiorstwom w wyznaczaniu celów redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz przekształcanie działalności biznesowej w zgodzie z zasadami niskoemisyjnej gospodarki przyszłości.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Emisje
Nowy raport ONZ na temat redukcji emisji. Kto ma najwięcej do zrobienia?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Emisje
UE zmniejsza emisje gazów cieplarnianych. „Największy spadek od dekad”
Emisje
„Zagrożenie dla ludzi i Ziemi”. Raport o wpływie miliarderów na środowisko
Emisje
Rosja i Bliski Wschód: Eksperci o zagrożeniach dla redukcji emisji na świecie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Emisje
Wolniej latające samoloty sposobem na walkę ze zmianami klimatu? Nowy raport