PreZero Arena Gliwice – tak od dzisiaj brzmi pełna nazwa gliwickiego obiektu. Najmłodsza, mieszcząca kilkanaście tysięcy widzów polska arena, zyskała właśnie partnera tytularnego. To jednak coś więcej niż samo prawo do nazwy. To początek wspólnej pracy nad budową ekologicznego wymiaru funkcjonowania tak dużego obiektu w trosce o środowisko i zrównoważony rozwój.
Arenę Gliwice i firmę PreZero łączy od dzisiaj strategiczne partnerstwo i myli się każdy, kto myśli, że to po prostu zmiana nazwy. To wyzwanie, które podejmowane jest w Polsce po raz pierwszy. Cel obu partnerów to arena w maksymalnym stopniu ekologiczna – obiekt przyjazny środowisku. Ma w tym pomóc doświadczenie PreZero, międzynarodowej firmy zajmującej się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska, w której strategii niezwykle istotne miejsce zajmuje zrównoważony rozwój.
PreZero posiada już szereg partnerstw, których celem jest promowanie działań ekologicznych. Każdy z podmiotów współpracujących z PreZero podąża drogą troski o środowisko, a wielu wyznacza światowe trendy w tym obszarze.
– Bardzo się cieszę, że Arena Gliwice – teraz już PreZero Arena Gliwice – zyskuje partnera tak doświadczonego właśnie w sektorze ochrony środowiska. To ważny i perspektywiczny element prowadzenia dzisiaj działalności biznesowej, także w obszarze dużych wydarzeń. Wiele tego rodzaju rozwiązań już wprowadziliśmy, a współpraca z firmą PreZero pozwoli nam jeszcze lepiej rozwijać się w tej sferze – mówi Marcin Herra, prezes Arena Operator sp. z o.o., spółki zarządzającej obiektem.
– PreZero Arena Gliwice to jeden z najnowocześniejszych i największych obiektów w Polsce, więc jeśli prowadzić edukację i promować naszą wizję to właśnie tu i na tak dużą skalę. W naszych działaniach szukamy takich partnerów, którzy realizują te same cele i podążają w tym samym kierunku co my, dlatego nasza współpraca to nie tylko działania wizerunkowe, ale przede wszystkim poprawa świadomości dotyczącej segregacji odpadów, recyklingu, ochrony zasobów oraz podejmowanie proekologicznych inicjatyw – podkreśla Kamil Majerczak, CEO PreZero Polska.