Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.06.2025 05:01 Publikacja: 31.03.2021 12:36
Foto: Fot: David Yeung/ mat. prasowe
David Yeung jest inicjatorem kampanii bezmięsnej Green Monday i właścicielem sieci wegańskich sklepów i kawiarni Green Common. Postawił sobie ambitny cel – chce przekonać mieszkańców Azji do przejścia na dietę roślinną. Został uznany za Społecznego Przedsiębiorcę Światowego Forum Ekonomicznego, a na swoją inicjatywę zebrał we wrześniu 70 milionów dolarów, co w Azji stanowi rekord. Ma świadomość, że promować dietę przyjazną dla środowiska trzeba tak, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów, dlatego niedawno podpisał kontrakt z chińskim McDonalds’em, który w trzech miastach będzie serwować jego roślinną alternatywę dla wieprzowiny marki OmniMeat. Jako jedna z pierwszych osób, zainwestował w kalifornijską markę Beyond Meat, a w 2017 roku sprowadził do Azji jej produkty, które promował w swojej sieci. O Beyond Burgerze mówi, że jego pojawienie się było momentem przełomowym w historii rynku roślinnych alternatyw mięsa w Azji.
Wyniki 19. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne zarządzanie 2025” są dobrym potwierdzeniem tego, że największe f...
Start-upy pozytywnego wpływu obiecują to, czego nadal nie potrafią dostarczyć największe firmy. W tym roku do el...
Santander Bank Polska, Coca-Cola HBC, Ergo Hestia, Żywiec Zdrój oraz Orange Polska liderami w podejściu do stand...
Co najmniej co drugi Polak nie wie, że ma obowiązek segregować bioodpady od pozostałych frakcji. Przeważnie robi...
Adaptacja i odporność na zmiany klimatyczne – pod tym hasłem szybko rośnie rynek technologii i usług, które mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas