Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.10.2025 12:29 Publikacja: 18.01.2024 16:52
Zdaniem autorów raportu, nowy rodzaj dezinformacji klimatycznej na YouTubie to już 70 procent całości przekazu na kanałach prowadzonych przez ludzi i organizacje kwestionujące zmiany klimatyczne.
Foto: NordWood Themes Unsplash
Brytyjska organizacja pozarządowa Centrum Przeciwdziałania Nienawiści Cyfrowej (CCDH) opublikowała raport dotyczący szerzenia nieprawdziwych informacji na temat konsensusu naukowego w sprawie zmian klimatu na YouTubie.
Zdaniem autorów opracowania, treści zawierające dezinformację klimatyczną wciąż pojawiają się w filmach publikowanych na YouTube, jednak w ciągu ostatnich lat zmieniły się metody działania ludzi, którzy zaprzeczają kryzysowi klimatycznemu. Coraz trudniej jest im kwestionować zmiany klimatyczne w sytuacji, gdy różne regiony świata coraz częściej doświadczają ekstremalnych zjawisk pogodowych. Dlatego zmienili strategię działania i są coraz bardziej skuteczni.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
„Zmiana klimatu”, „zielone” oraz „dekarbonizacja” – to słowa, których unikać powinni urzędnicy Biura ds. Efektyw...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
16 września 2025 roku w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia przyjęc...
Emisje z transportu drogowego szkodzą naszemu zdrowiu i środowisku. Jak z nimi walczyć? Obchodzony 22 września Ś...
Najnowszy raport „Pitches in Peril”, czyli „Boiska w niebezpieczeństwie” to kolejny dowód na to, że zmiany klima...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Początek bieżącej dekady był dla winiarzy wyjątkowo udanym okresem. Teraz przychodzi zmiana, która zmienia rynek...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas