Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 18:03 Publikacja: 23.03.2021 16:43
Foto: John Christian Fjellestad/ Wikimedia Commons
Mimo, że w czasie pandemii wiele firm i sklepów pozostaje zamkniętych, ich podświetlane szyldy często świecą przez całą noc. Francuska grupa parkour On the Spot postanowiła wykorzystać swoje umiejętności wspinania się na wysokie budynki i rusztowania i rozwiązać problem zbędnego zużywania energii w ramach akcji Lights Off. Oprócz działania doraźnego, kolektyw chce zwiększać świadomość społeczną na temat zanieczyszczeń świetlnych oraz marnowania energii.
Wyniki 19. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne zarządzanie 2025” są dobrym potwierdzeniem tego, że największe f...
Start-upy pozytywnego wpływu obiecują to, czego nadal nie potrafią dostarczyć największe firmy. W tym roku do el...
Santander Bank Polska, Coca-Cola HBC, Ergo Hestia, Żywiec Zdrój oraz Orange Polska liderami w podejściu do stand...
Co najmniej co drugi Polak nie wie, że ma obowiązek segregować bioodpady od pozostałych frakcji. Przeważnie robi...
Adaptacja i odporność na zmiany klimatyczne – pod tym hasłem szybko rośnie rynek technologii i usług, które mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas