Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 01:39 Publikacja: 01.04.2025 13:31
Do krytyki ze strony ekologów odniósł się koncern Coca-Cola. W oświadczeniu rzecznik giganta zaznaczył, że firma koncentruje się obecnie na zwiększeniu udziału materiałów z recyklingu oraz wspieraniu polityki promującej rozwój infrastruktury do zbierania odpadów.
Foto: Ethan Cairns/Bloomberg
Mimo wielu kampanii, w których koncern Coca-Cola promował opakowania wielokrotnego użytku, firma w ostatnim czasie zmodyfikowała swoje cele w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jak zauważa w swoim raporcie organizacja Oceana, w grudniu ubiegłego roku firma wycofała się między innymi z obietnicy zwiększenia udziału opakowań wielokrotnego użytku do 25 proc. sprzedawanych produktów. Zamiast tego ogłosiła nowy cel – do 2035 roku zamierza podnieść zawartość materiałów pochodzących z recyklingu w swoich podstawowych opakowaniach (plastikowych, szklanych i aluminiowych) do poziomu 35-40 proc.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Niedawna porażka negocjacji dotyczących traktatu o ograniczeniu produkcji plastiku, to zła wiadomość dla miast t...
Bez względu na fiasko negocjacji dotyczących radykalnego ograniczenia użycia tworzyw sztucznych w gospodarce, cz...
Do końca tygodnia w Genewie potrwają negocjacje w ramach piątej sesji Międzyrządowego Komitetu Negocjacyjnego w...
„Plastik powoduje choroby oraz zgony – od okresu niemowlęcego aż po starość – i generuje koszty związane ze zdro...
Zaledwie 9,5 proc. plastiku wyprodukowanego na świecie w 2022 roku pochodziło z materiałów z recyklingu – wynika...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas