Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.08.2025 03:33 Publikacja: 01.04.2025 13:31
Do krytyki ze strony ekologów odniósł się koncern Coca-Cola. W oświadczeniu rzecznik giganta zaznaczył, że firma koncentruje się obecnie na zwiększeniu udziału materiałów z recyklingu oraz wspieraniu polityki promującej rozwój infrastruktury do zbierania odpadów.
Foto: Ethan Cairns/Bloomberg
Mimo wielu kampanii, w których koncern Coca-Cola promował opakowania wielokrotnego użytku, firma w ostatnim czasie zmodyfikowała swoje cele w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jak zauważa w swoim raporcie organizacja Oceana, w grudniu ubiegłego roku firma wycofała się między innymi z obietnicy zwiększenia udziału opakowań wielokrotnego użytku do 25 proc. sprzedawanych produktów. Zamiast tego ogłosiła nowy cel – do 2035 roku zamierza podnieść zawartość materiałów pochodzących z recyklingu w swoich podstawowych opakowaniach (plastikowych, szklanych i aluminiowych) do poziomu 35-40 proc.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Do końca tygodnia w Genewie potrwają negocjacje w ramach piątej sesji Międzyrządowego Komitetu Negocjacyjnego w...
„Plastik powoduje choroby oraz zgony – od okresu niemowlęcego aż po starość – i generuje koszty związane ze zdro...
Zaledwie 9,5 proc. plastiku wyprodukowanego na świecie w 2022 roku pochodziło z materiałów z recyklingu – wynika...
Koncern ExxonMobil – jedna z największych na świecie spółek paliwowych – pozwał władze stanu Kalifornia. Powód?...
Brytyjczycy pracują nad nowym materiałem pochodzenia organicznego, który może przyczynić się do wytwarzania przy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas