Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 04:25 Publikacja: 15.07.2021 14:12
Foto: Louis Hansel/ Unsplash
Kolejne badania, takie jak to przeprowadzone niedawno w ramach Eurobarometru, potwierdzają, że Polacy coraz lepiej rozumieją wyzwania związane ze zmianami klimatu, jednak w mniejszym stopniu niż reszta Europy deklarują działania na poziomie indywidualnym, które mogłyby przełożyć się na korzyści dla planety. Inna nowa publikacja, „Zmiana klimatu a produkcja żywności – badanie świadomości mieszkańców Polski”, wykorzystująca ankiety przeprowadzone na zlecenie firmy Upfield Polska na reprezentatywnej grupie 1000 mieszkańców Polski w czerwcu 2021 r. pokazuje, że dotyczy to również diety – wiemy, że niektóre posiłki wiążą się z większymi kosztami ekologicznymi, ale tylko w niewielkim stopniu motywuje nas to do zmian.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Do rozpoczęcia konferencji PRECOP 2025 – poprzedzającej listopadowy szczyt klimatyczny ONZ COP30, który odbędzie...
Trwa odliczanie do IV edycji konferencji PRECOP – największej w Polsce debaty przed listopadowym szczytem klimat...
Zielona transformacja jest opłacalna dla wszystkich – od zwykłych ludzi, państw, po biznes. To naprawdę przyszło...
1–2 października 2025 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędą się Energy Days, kluczowe w k...
Mówimy o kwocie 8–10 mld zł, które rocznie przepłyną między operatorami, a jednostkami handlowymi. Dlatego przej...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas