Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 15:29 Publikacja: 09.09.2022 13:34
Foto: AdobeStock
Raport Greenpeace, na który powołuje się agencja Reutera, badał zobowiązania i działania dziesięciu największych producentów samochodów na świecie: Toyoty, grupy Stellantis, Forda, Daimlera, Hondy, Nissana, grupy Hyundai-Kia, Renault, Volkswagena oraz General Motors. Przy ocenie przedsiębiorstw, brano pod uwagę trzy kluczowe czynniki – postęp w kierunku wycofywania się z produkcji pojazdów z silnikami spalinowymi, postęp w kierunku dekarbonizacji łańcuchów dostaw oraz postępy w zrównoważonym wykorzystaniu zasobów naturalnych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Ślub i wesele Ananta Ambaniego, syna jednego z najbogatszych ludzi na świecie i Radhiki Merchant, mają szanse pr...
Naukowcy z Norweskiego Uniwersytetu Nauki i Technologii ustalili, że tworzywa sztuczne, z których wykonane są pr...
Najnowsza ocena klimatycznych „parametrów życiowych” Ziemi wykazała, że stan aż 20 z 35 badanych aspektów drasty...
Najbogatsze gospodarki niechętnie finansują walkę ze zmianami klimatu. W tym roku zasiliły Zielony Fundusz Klima...
Nowe badanie oszacowało skalę szkód wynikających z pogłębiającego się kryzysu klimatycznego w latach 2000-2019....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas