Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 08:54 Publikacja: 26.07.2024 04:33
Zamiast inwestować w rozwiązania zmierzające do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych, branża mięsna i mleczarska chętniej wydaje pieniądze na działania marketingowe, mające przekonać konsumentów o zaangażowaniu w ochronę środowiska.
Foto: SeongJoon Cho: Bloomberg Finance LP
Przemysł mięsny i mleczarski odpowiadają za co najmniej 14 proc. globalnych emisji gazów cieplarnianych. Wraz z pogłębianiem się kryzysu klimatycznego, oczekuje się, że tak mocno zanieczyszczający sektor wdroży odpowiednie działania, aby zmniejszyć swój wpływ na klimat. Tymczasem jak wynika z nowego raportu, najwięksi światowi gracze w sektorze wciąż chętniej inwestują w działania marketingowe, zamiast zadbać o planetę.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych (USDA) postanowił ukrócić nieetyczne praktyki branży mięsnej. To ma u...
Nowe zalecenia dietetyczne Austrii uwzględniają zarówno przesłanki zdrowotne, jak i klimatyczne. To kolejne pańs...
Menu w wiosce olimpijskiej podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich w Paryżu miało opierać się głównie na rośli...
Nowy raport ekspertów Banku Światowego alarmuje: zmiany w rolnictwie są niezbędne, aby ograniczyć globalne emisj...
Nowy raport Programu Narodów Zjednoczonych ds. Ochrony Środowiska (UNEP) wykazał ogromną skalę marnowania żywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas