Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec greenwashingu w branży mięsnej? Nowe wytyczne dla producentów

Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych (USDA) postanowił ukrócić nieetyczne praktyki branży mięsnej. To ma ukrócić nadużywanie określeń wprowadzających klientów w błąd i ograniczyć greenwashing.

Publikacja: 11.09.2024 04:26

Hodowla krów i owiec w Kalifornii.

Hodowla krów i owiec w Kalifornii.

Foto: David Paul Morris: Bloomberg Finance LP

Nowe reguły etykietowania mięsa w USA mają ograniczyć tzw. greenwashing i zagwarantować, że określenia takie jak „z wolnego wybiegu” czy „hodowane bez antybiotyków” nie będą nadużywane przez producentów.

Branża mięsna: nowe wytyczne dotyczące etykiet

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Na talerzu
Greenpeace: ryby z Bałtyku zanieczyszczone chemikaliami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Na talerzu
Znów głośno o diecie planetarnej. Eksperci ostrzegają przed dezinformacją
Na talerzu
Produkty spożywcze drożeją z powodu zmian klimatu. Wyniki globalnego badania
Na talerzu
Kolejny europejski rząd zaleca dietę roślinną. „Sytuacja wymaga zmiany”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Na talerzu
Sportowcy w Paryżu chcą jeść więcej mięsa. Igrzyska coraz mniej wegańskie
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama