Reklama

Koniec greenwashingu w branży mięsnej? Nowe wytyczne dla producentów

Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych (USDA) postanowił ukrócić nieetyczne praktyki branży mięsnej. To ma ukrócić nadużywanie określeń wprowadzających klientów w błąd i ograniczyć greenwashing.

Publikacja: 11.09.2024 04:26

Hodowla krów i owiec w Kalifornii.

Hodowla krów i owiec w Kalifornii.

Foto: David Paul Morris: Bloomberg Finance LP

Nowe reguły etykietowania mięsa w USA mają ograniczyć tzw. greenwashing i zagwarantować, że określenia takie jak „z wolnego wybiegu” czy „hodowane bez antybiotyków” nie będą nadużywane przez producentów.

Branża mięsna: nowe wytyczne dotyczące etykiet

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Na talerzu
Kolejny europejski rząd zaleca dietę roślinną. „Sytuacja wymaga zmiany”
Na talerzu
Sportowcy w Paryżu chcą jeść więcej mięsa. Igrzyska coraz mniej wegańskie
Na talerzu
Nowy raport Banku Światowego: musimy jeść mniej mięsa, bo ugotujemy planetę
Na talerzu
Nowe dane na temat marnowania żywności na świecie. Kto wyrzuca najwięcej?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Na talerzu
Dieta planetarna może opóźnić zmiany klimatyczne o 15 lat. Na czym polega?
Reklama
Reklama