Koniec greenwashingu w branży mięsnej? Nowe wytyczne dla producentów

Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych (USDA) postanowił ukrócić nieetyczne praktyki branży mięsnej. To ma ukrócić nadużywanie określeń wprowadzających klientów w błąd i ograniczyć greenwashing.

Publikacja: 11.09.2024 04:26

Hodowla krów i owiec w Kalifornii.

Hodowla krów i owiec w Kalifornii.

Foto: David Paul Morris: Bloomberg Finance LP

Nowe reguły etykietowania mięsa w USA mają ograniczyć tzw. greenwashing i zagwarantować, że określenia takie jak „z wolnego wybiegu” czy „hodowane bez antybiotyków” nie będą nadużywane przez producentów.

Branża mięsna: nowe wytyczne dotyczące etykiet

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Na talerzu
Kolejny europejski rząd zaleca dietę roślinną. „Sytuacja wymaga zmiany”
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Na talerzu
Sportowcy w Paryżu chcą jeść więcej mięsa. Igrzyska coraz mniej wegańskie
Na talerzu
Raport: giganci przemysłu mięsnego i mleczarskiego wciąż oszukują konsumentów
Na talerzu
Nowy raport Banku Światowego: musimy jeść mniej mięsa, bo ugotujemy planetę
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Na talerzu
Nowe dane na temat marnowania żywności na świecie. Kto wyrzuca najwięcej?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście