Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 08:48 Publikacja: 30.12.2024 17:52
Alarmujące informacje o przekroczeniu kolejnych rekordów średnich temperatur nie robią już na Polakach wrażenia.
Foto: AdobeStock
Badanie Flora Food Group, które śledzi zmiany w postawach konsumentów wobec zmiany klimatu, nie pozostawia złudzeń – od 2021 roku zaobserwowano wyraźny spadek zarówno deklarowanej świadomości ekologicznej, jak i zainteresowania zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska. Podczas gdy w 2021 roku 44 proc. badanych oceniało swoją świadomość ekologiczną jako wysoką lub bardzo wysoką, dziś odsetek ten wynosi 29 proc. Jak zauważają autorzy badania, jednocześnie liczba osób, które przyznają, że śledzą informacje dotyczące zmiany klimatu jedynie w sposób powierzchowny, wzrosła z 35 proc. do 42 proc. 16 proc. respondentów czuje natomiast przesyt treściami klimatycznymi w mediach, co wskazuje na znudzenie tematem – takich odpowiedzi w 2021 roku było bowiem 9 proc.
Tegoroczny szczyt klimatyczny ONZ miał być wyjątkowy: mija dekada od podpisania porozumień paryskich, świat czek...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Najpotężniejsze gospodarki świata – odpowiedzialne za największe emisje gazów cieplarnianych – są najlepiej chro...
Nieprawdziwe informacje na temat zmian klimatu wywołanych działalnością człowieka szerzą nie tylko influencerzy,...
Która z płci w większym stopniu wpływa negatywnie na klimat? Autorzy dużego badania przeprowadzonego we Francji...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Papież Franciszek zapisał się w historii jako pierwsza głowa Kościoła głośno i zdecydowanie zabierająca głos w s...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas