Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.11.2025 01:05 Publikacja: 20.10.2021 20:53
Foto: Adobe Stock
Badanie przeprowadzone na grupie niemal 10 tys. osób w krajach G20 wykazało, że kobiety chętniej wprowadzą zmiany w trosce o klimat. Różnice na korzyść żeńskiej części społeczeństwa widać w zasadzie w każdym aspekcie walki ze zmianami klimatycznymi. Podczas gdy aż 59 proc. kobiet stara się rezygnować z produktów jednorazowego użytku, wśród mężczyzn jest to jedynie 51 proc. Lokalną produkcję chętniej wesprą kobiety (47 proc.) niż mężczyźni (43 proc.). Chętniej niż oni (31 proc.) ograniczą również listę zakupów – konsumpcję stara się ograniczyć 38 proc. kobiet.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Podczas posiedzenia Rady Europejskiej w dniach 23-24 października szefowie państw i rządów będą dyskutować nad c...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
„Zmiana klimatu”, „zielone” oraz „dekarbonizacja” – to słowa, których unikać powinni urzędnicy Biura ds. Efektyw...
16 września 2025 roku w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia przyjęc...
Emisje z transportu drogowego szkodzą naszemu zdrowiu i środowisku. Jak z nimi walczyć? Obchodzony 22 września Ś...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Najnowszy raport „Pitches in Peril”, czyli „Boiska w niebezpieczeństwie” to kolejny dowód na to, że zmiany klima...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas