Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 22:24 Publikacja: 16.09.2021 16:29
Foto: Adobe Stock
Według raportu autorstwa Alberta, projektu dotyczącego zrównoważonego rozwoju w telewizji i filmach, znacznie częściej przedstawiano też indywidualne działania niż kwestie systemowe. Więcej więc mówiono w telewizji np. o recyklingu niż o znacznie większych czynnikach wpływających na kryzys klimatyczny, jak energia czy transport.
Jak obliczono, terminy dotyczące kryzysu klimatycznego padły w ubiegłym roku w telewizji 14 540 razy, z kolei wyrażenia odnoszące się do rozwiązania problemu (np. działania na rzecz klimatu) jedynie 296 razy. W analizie wykorzystano napisy z niemal 400 tys. programów głównych stacji, w tym programów poruszających kwestie klimatyczne. Nie brano jednak pod uwagę programów informacyjnych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Trwa odliczanie do IV edycji konferencji PRECOP – największej w Polsce debaty przed listopadowym szczytem klimat...
Zielona transformacja jest opłacalna dla wszystkich – od zwykłych ludzi, państw, po biznes. To naprawdę przyszło...
1–2 października 2025 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędą się Energy Days, kluczowe w k...
Mówimy o kwocie 8–10 mld zł, które rocznie przepłyną między operatorami, a jednostkami handlowymi. Dlatego przej...
Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach 1–2 października stanie się areną debaty o transformacji klimatyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas