Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 11:38 Publikacja: 14.07.2021 12:06
Foto: U.S. Department of State/ domena publiczna
Rekordowo wysokie temperatury i ekstremalne zjawiska pogodowe w ostatnich tygodniach stały się codziennością dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Wg ostatnich danych na skutek fali upałów tylko w dwóch stanach, Oregon i Waszyngton, zmarły 194 osoby. Zainteresowanie informacjami o pożarach, huraganach czy śnieżycach sprawiło, że amerykańskie firmy medialne dostrzegły lukę w swojej strategii, która w ostatnich latach – zwłaszcza w czasie prezydentury Donalda Trumpa – skupiona była programach informacyjnych, napędzających amerykańskie wojny kulturowe i pogłębiających ideologiczne różnice w społeczeństwie. To brak nowoczesnych, nadających przez całą dobę kanałów poświęconych pogodzie, których powstanie zapowiedzieli niedawno kolejni nadawcy.
Wyniki 19. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne zarządzanie 2025” są dobrym potwierdzeniem tego, że największe f...
Start-upy pozytywnego wpływu obiecują to, czego nadal nie potrafią dostarczyć największe firmy. W tym roku do el...
Santander Bank Polska, Coca-Cola HBC, Ergo Hestia, Żywiec Zdrój oraz Orange Polska liderami w podejściu do stand...
Co najmniej co drugi Polak nie wie, że ma obowiązek segregować bioodpady od pozostałych frakcji. Przeważnie robi...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Adaptacja i odporność na zmiany klimatyczne – pod tym hasłem szybko rośnie rynek technologii i usług, które mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas