Reklama

71 proc. dzieci urodzonych w latach 2010-2015 martwi się zmianami klimatu

Z badania przeprowadzonego przez firmę Modern Milkman wynika, że ponad dwie trzecie dzieci będących w wieku od siedmiu do dwunastu lat, odczuwa lęk związany z kryzysem klimatycznym. Najmłodsi najbardziej martwią się między innymi losem zwierząt oraz zanieczyszczeniem planety tworzywami sztucznymi.

Publikacja: 24.11.2022 15:40

71 proc. dzieci urodzonych w latach 2010-2015 martwi się zmianami klimatu

Foto: AdobeStock

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Modern Milkman, zajmującą się ekologicznymi produktami spożywczymi, aż 71 proc. dzieci, które urodziły się w latach 2010-2015, jest coraz bardziej zaniepokojonych zmianami klimatu. Ankietowani zostali zapytani między innymi o największe wyzwania i zagrożenia dla współczesnego świata. Ponad jedna czwarta (27 proc.) z 1000 respondentów wymieniła negatywny wpływ zmian klimatu na zwierzęta jako najpilniejszy problem. 19 proc. ankietowanych obawia się natomiast zanieczyszczenia tworzywami sztucznymi, a prawie jedna piąta dzieci najbardziej martwi się rosnącymi na świecie temperaturami. 

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Klimat i ludzie
Jaki będzie cel klimatyczny UE na 2040 rok? Ursula von der Leyen kontra eksperci
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Klimat i ludzie
Administracja Trumpa ma „listę słów zakazanych”. Decyzja Departamentu Energii
Klimat i ludzie
Obchody 10-lecia Agendy 2030 w Akademii Leona Koźmińskiego. „Czas na działanie”
Klimat i ludzie
Światowy Dzień bez Samochodu. Jesteśmy liderem Europy, ale to nie powód do dumy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Klimat i ludzie
Naukowcy o mundialu w 2026 roku: ostatni taki turniej. Sport przegrywa z upałami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama