Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 23.10.2025 09:04 Publikacja: 06.07.2021 15:22
Foto: Wesual Click/ Unsplash
W raporcie opublikowanym w kwietniu 2021 roku Greenpeace zwrócił uwagę na swoiste rozdwojenie jaźni, jakie Unia Europejska od lat prezentuje w kwestii podejścia do mięsa. Mimo ogłoszonej w ramach Europejskiego Zielonego Ładu strategii Od pola do stołu, zakładającej dążenie do rolnictwa ekologicznego i zrównoważonego oraz propagowania zdrowej diety, opartej na żywności roślinnej, unijny budżet przeznaczony na promocję mięsa oraz nabiału jest absurdalnie wręcz wysoki. Jedynie w latach 2016-2019, Unia wydała na to około 252,4 mln euro, co stanowi 32% całkowitego budżetu przeznaczonego na promocję produktów rolnych. Jedynie 19% przeznaczono natomiast na promocję warzyw i owoców, a 9% na projekty dotyczące produktów ekologicznych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Powierzenie administrowania i nadzoru nad zbiórką opakowań instytucji państwowej może uniemożliwić realizację kl...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Zdaniem przedstawicieli producentów żywności propozycje Ministerstwa Klimatu i Środowiska, dotyczące wprowadzeni...
Opakowania oznaczone kaucją będą pojawiać się stopniowo, a konsumenci uczą się nowych zasad, i to w naturalny sp...
Podczas debaty na konferencji PRECOP w Katowicach eksperci wzięli pod lupę wyzwania transformacji gospodarki odp...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Co roku krajowa gospodarka traci ćwierć miliarda złotych przez to, że cenne surowce, zamiast wrócić do obiegu, l...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas