Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2025 02:15 Publikacja: 23.12.2021 14:10
Foto: Adobe Stock
Według danych zebranych przez platformę do nauki języków Babbel oraz inicjatywy Media and Climate Change Observatory (MeCCO) na Uniwersytecie Kolorado w Boulder, w mediach coraz częściej pojawiają się informacje na temat klimatu. Analiza 127 mediów w 59 krajach i 13 językach dowiodła, że w październiku i listopadzie 2021 roku nastąpił dynamiczny wzrost liczby materiałów związanych z globalnym ociepleniem. W Stanach Zjednoczonych w ciągu tych dwóch miesięcy wspominano o sytuacji klimatycznej najwięcej od listopada i grudnia 2009 roku, czyli od szczytu klimatycznego COP15 w Kopenhadze. Po 12 latach podobne zainteresowanie mediów pojawiło się dopiero w związku z tegorocznym szczytem COP26 w Glasgow.
Nowy raport przedstawiony przez giganta „szybkiej mody” pokazuje, że zamiast ograniczać szkodliwy wpływ na środo...
Enigmatyczni, tajemniczy, półanonimowi – takimi epitetami obdarza się założycieli funduszu Quadrature Capital, k...
Najprawdopodobniej na początku lipca Komisja Europejska ogłosi nowy cel klimatyczny do 2040 roku. Bardzo możliwe...
Po okresie wzrostu zainteresowania kwestiami ekologicznymi wśród Polaków nastąpiło wyraźne osłabienie tych tende...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Autorzy nowego raportu Koalicji Klimatycznej alarmują, że spowodowane przez człowieka zmiany klimatu zagrażają b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas