Reklama
Rozwiń
Reklama

Google mimo obietnic wciąż pozwala zarabiać klimatycznym sceptykom

Mimo zdecydowanego komunikatu, jaki Google wydał w październiku, obok treści promujących dezinformację klimatyczną wciąż pojawiają się reklamy.

Publikacja: 18.12.2021 14:00

Google mimo obietnic wciąż pozwala zarabiać klimatycznym sceptykom

Foto: Bloomberg

Według nowego raportu Centrum Przeciwdziałania Cyfrowej Nienawiści (CCDH), mimo zapewnień Google, że podejmie walkę z dezinformacją klimatyczną, wyniki nie są zadowalające.

W październiku firma ogłosiła nową politykę, zabraniającą „reklam i monetyzacji treści, które są sprzeczne z ugruntowanym konsensusem naukowym dotyczącym istnienia i przyczyn zmian klimatycznych”. Nowa zasada miała zacząć obowiązywać reklamodawców Google, wydawców i twórców YouTube od 9 listopada.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Klimat i ludzie
Ukraina wysuwa nowe roszczenia wobec Rosji. Chodzi o dziesiątki miliardów euro
Klimat i ludzie
Szczyt klimatyczny ONZ bez USA. Pekin reaguje na nieobecność Ameryki
Klimat i ludzie
Szczyt klimatyczny w Brazylii. Będzie przełom czy porażka?
Klimat i ludzie
Tysiące lobbystów na szczytach klimatycznych ONZ. Oburzenie ekspertów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Klimat i ludzie
Porażka europejskiego koncernu paliwowego Sąd: klientów wprowadzano w błąd
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama