Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 12:03 Publikacja: 18.12.2021 14:00
Foto: Bloomberg
Według nowego raportu Centrum Przeciwdziałania Cyfrowej Nienawiści (CCDH), mimo zapewnień Google, że podejmie walkę z dezinformacją klimatyczną, wyniki nie są zadowalające.
W październiku firma ogłosiła nową politykę, zabraniającą „reklam i monetyzacji treści, które są sprzeczne z ugruntowanym konsensusem naukowym dotyczącym istnienia i przyczyn zmian klimatycznych”. Nowa zasada miała zacząć obowiązywać reklamodawców Google, wydawców i twórców YouTube od 9 listopada.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Początek bieżącej dekady był dla winiarzy wyjątkowo udanym okresem. Teraz przychodzi zmiana, która zmienia rynek...
Administracja Donalda Trumpa stara się osłabić przepisy klimatyczne, tymczasem Chiny obniżają produkcję energii...
Administracja Donalda Trumpa nieustannie próbuje podważyć przepisy klimatyczne, wspierające redukcję emisji gazó...
W amerykańskim sądzie federalnym złożono pozew, w którym administracji Donalda Trumpa zarzuca się naruszenie pra...
Szwecja była jednym z pierwszych krajów, które już kilkadziesiąt lat temu zaczęły dynamicznie walczyć z emisjami...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas