Reklama

YouTube i Google nie dadzą zarobić wątpiącym w globalne ocieplenie

Od listopada twórcy treści, które zaprzeczają aktualnej wiedzy naukowej na temat zmian klimatycznych, nie będą mogli zarabiać na reklamach na YouTube.

Publikacja: 08.10.2021 14:50

YouTube i Google nie dadzą zarobić wątpiącym w globalne ocieplenie

Foto: Bloomberg

Zmiana polityki reklamowej obejmie również reklamy Google. W czwartek zespół Google Ads poinformował o wprowadzeniu nowych zasad, które mają ograniczyć promocję treści niezgodnych z nauką. Google planuje egzekwować nowe zasady przy wykorzystaniu zarówno algorytmów jak i weryfikacji przez swoich pracowników.

Firma obiecała „przyjrzeć się uważnie” treściom publikowanym na swoich platformach. W kontekście umożliwienia korzystania reklam kluczowe będzie, czy dana treść promuje denializm klimatyczny, czy jedynie z nim dyskutuje. Szereg tematów, takich jak debaty na temat polityki klimatycznej, różne skutki zmian klimatycznych i nowe badania będzie nadal dozwolona.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Klimat i ludzie
Jaki będzie cel klimatyczny UE na 2040 rok? Ursula von der Leyen kontra eksperci
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Klimat i ludzie
Administracja Trumpa ma „listę słów zakazanych”. Decyzja Departamentu Energii
Klimat i ludzie
Obchody 10-lecia Agendy 2030 w Akademii Leona Koźmińskiego. „Czas na działanie”
Klimat i ludzie
Światowy Dzień bez Samochodu. Jesteśmy liderem Europy, ale to nie powód do dumy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Klimat i ludzie
Naukowcy o mundialu w 2026 roku: ostatni taki turniej. Sport przegrywa z upałami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama