Aktualizacja: 23.05.2025 17:09 Publikacja: 27.10.2021 12:02
Foto: Bloomberg
Zmiany klimatu są dziś jednym z największych wyzwań, przed którymi stoimy jako społeczeństwo. Jak wynika z raportu firmy doradczej Deloitte „Climate Sentiment Index” 64 proc. Polek i Polaków deklaruje, że w ciągu ostatniego miesiąca martwiła się konsekwencjami zmian klimatycznych. Obawy te przekuwamy w działanie. Ponad 80 proc. ankietowanych deklaruje, że troskę o środowisko wyraża w proekologicznych zachowaniach, a 58 proc. deklaruje, że wybiera produkty marek, które podejmują działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Co drugi respondent sprawdza, czy proekologiczne deklaracje firm pokrywają się z rzeczywistością.
Nieprawdziwe informacje na temat zmian klimatu wywołanych działalnością człowieka szerzą nie tylko influencerzy,...
Która z płci w większym stopniu wpływa negatywnie na klimat? Autorzy dużego badania przeprowadzonego we Francji...
Papież Franciszek zapisał się w historii jako pierwsza głowa Kościoła głośno i zdecydowanie zabierająca głos w s...
Tłumy turystów to nie jedyny problem, z którym muszą mierzyć się popularne kierunki wakacyjne. Dla wielu z nich...
Pierwszych 100 dni drugiej kadencji prezydent Donald Trump stało pod znakiem chaosu. Nie w kwestii polityki klim...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas