Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 09:11 Publikacja: 07.02.2024 09:52
Autorzy raportu oceniają, że łączne emisje dwutlenku węgla Toyoty, Volkswagena i Stellantisa są wyższe niż łączne emisje Wielkiej Brytanii, Francji oraz Włoch.
Foto: Michaela Nagyidaiova Bloomberg Finance LP
Najnowszy raport globalnego ośrodka doradczego Nomisma oraz think tanku Carbon Tracker wykazał, że oceny ESG (czynniki, w oparciu o które tworzone są pozafinansowe oceny firm) stosowane przez instytucje finansowe nie odzwierciedlają prawdziwego wpływu firm motoryzacyjnych na środowisko.
Zdecydowanie bardziej precyzyjna pod tym względem jest unijna taksonomia. Analiza została opublikowana tuż po tym, jak Toyota zdecydowała się zawiesić dostawy 10 pojazdów z silnikiem Diesla w związku z dochodzeniem w sprawie dokładności testów emisji spalin, kilka miesięcy po rozpoczęciu w Australii pierwszych „rzeczywistych” testach emisji samochodów osobowych.
36 największych gigantów paliwowych na świecie – w tym Saudi Aramco, Coal India, ExxonMobil, Shell oraz liczne p...
Nowe dane opublikowane przez Główny Urząd Statystyczny potwierdzają, że za zdecydowaną większość emisji gazów ci...
Emisje z turystyki powinny spadać, tymczasem – cały czas rosną. Autorzy badania opublikowanego w czasopiśmie „Na...
Kontynuacja obecnej polityki doprowadzi do katastrofy klimatycznej – przekonują autorzy nowego raportu Programu...
W 2023 roku emisje gazów cieplarnianych spadły o ponad 8 proc. – wskazuje nowy raport Komisji Europejskiej dotyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas