Reklama
Rozwiń

Co właściwie największe marki robią w sprawie zmian klimatu?

Walka o środowisko przestaje być dla prezesów i menedżerów jedynie kwestią wizerunkową.

Publikacja: 04.01.2021 23:48

Fot: Ikea

Fot: Ikea

Foto: Fot: Ikea

Emitowanie gazów cieplarnianych na naszych oczach stało się tak samo groźne dla życia jak emitowanie tlenków siarki powodujących kwaśne deszcze czy pyłów powodujących smog – przekonuje dr Wojciech Szymalski z  Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju na łamach najnowszego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w  Polsce. Dobre praktyki”. – Staje się ta działalność bardzo niepopularna, a coś, co nie jest popularne, ma małe szanse na rynku. Dlatego m.in. coraz więcej banków deklaruje, że nie sfinansuje inwestycji w węgiel, tak samo jak nie finansuje budowy letnich kurortów na Antarktydzie – dodaje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ekotrendy
Konferencja Środowiskowa 2025: recykling, ROP, gospodarka cyrkularna
Ekotrendy
Liderzy odpowiedzialnego zarządzania są coraz mocniejsi
Ekotrendy
Być start-upem pozytywnego wpływu
Ekotrendy
ESG po polsku: czy zrównoważona transformacja trwa?
Ekotrendy
Zmieszani, nie wstrząśnięci. Nowa kampania ma nam uporządkować bioodpady
Ekotrendy
Na „odporności klimatycznej” można dobrze zarobić. Nowa „żyła złota”