Reklama
Rozwiń
Reklama

Co właściwie największe marki robią w sprawie zmian klimatu?

Walka o środowisko przestaje być dla prezesów i menedżerów jedynie kwestią wizerunkową.

Publikacja: 04.01.2021 23:48

Fot: Ikea

Fot: Ikea

Foto: Fot: Ikea

Emitowanie gazów cieplarnianych na naszych oczach stało się tak samo groźne dla życia jak emitowanie tlenków siarki powodujących kwaśne deszcze czy pyłów powodujących smog – przekonuje dr Wojciech Szymalski z  Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju na łamach najnowszego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w  Polsce. Dobre praktyki”. – Staje się ta działalność bardzo niepopularna, a coś, co nie jest popularne, ma małe szanse na rynku. Dlatego m.in. coraz więcej banków deklaruje, że nie sfinansuje inwestycji w węgiel, tak samo jak nie finansuje budowy letnich kurortów na Antarktydzie – dodaje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekotrendy
System kaucyjny ruszył, nadchodzą zmiany
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekotrendy
Zielona rewolucja w odpadach
Materiał Partnera
Miliardy wyrzucane na śmietnik. Polska traci fortunę przez nieszczelny system, a rozwiązanie leży na stole
Ekotrendy
Mądry biznes jest biznesem opomiarowanym
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekotrendy
Projekt przepisów o rozszerzonej odpowiedzialności niszczy rynek recyklingu
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama