Reklama

Co właściwie największe marki robią w sprawie zmian klimatu?

Walka o środowisko przestaje być dla prezesów i menedżerów jedynie kwestią wizerunkową.

Publikacja: 04.01.2021 23:48

Fot: Ikea

Fot: Ikea

Foto: Fot: Ikea

Emitowanie gazów cieplarnianych na naszych oczach stało się tak samo groźne dla życia jak emitowanie tlenków siarki powodujących kwaśne deszcze czy pyłów powodujących smog – przekonuje dr Wojciech Szymalski z  Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju na łamach najnowszego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w  Polsce. Dobre praktyki”. – Staje się ta działalność bardzo niepopularna, a coś, co nie jest popularne, ma małe szanse na rynku. Dlatego m.in. coraz więcej banków deklaruje, że nie sfinansuje inwestycji w węgiel, tak samo jak nie finansuje budowy letnich kurortów na Antarktydzie – dodaje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Partnera
PRECOP: centrum debaty o klimacie i gospodarce
Ekotrendy
Energy Days z rekordowym zainteresowaniem
Ekotrendy
Energy Days: trwa rejestracja uczestników szczytu branży energetycznej
Ekotrendy
Transparentność to podstawa systemu kaucyjnego
Ekotrendy
Katowice centrum debaty o klimacie i gospodarce
Reklama
Reklama