Zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu. Rozszerzenie asortymentu marek własnych Lidl o produkty neutralne dla klimatu umożliwi klientom robienie zakupów w sposób zrównoważony i aktywne przyczynianie się do ochrony klimatu.
„Cieszymy się, że w sklepach Lidl Polska klienci wkrótce będą mogli zaopatrzyć się w produkty neutralne dla klimatu. Oprócz tego będą one oczywiście wysokiej jakości, w atrakcyjnej, niskiej cenie, wytworzone w sposób zrównoważony – tak jak wszystkie oferowane przez nas produkty. W ten sposób stworzymy klientom możliwość dokonania świadomego wyboru i wypróbowania bardziej przyjaznych klimatowi alternatyw dla produktów konwencjonalnych. Produkty neutralne dla klimatu mają również pozytywny wpływ np. na bioróżnorodność i ochronę zasobów” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.