Reklama

Lidl wprowadzi do asortymentu produkty neutralne dla klimatu

Zrównoważony asortyment to bardzo istotne zagadnienie z punktu widzenia sieci handlowych, ale także klientów. Okazuje się, że to również ogromna szansa na zwiększanie neutralności klimatycznej.

Publikacja: 19.07.2021 15:52

Lidl wprowadzi do asortymentu produkty neutralne dla klimatu

Foto: klimat.rp.pl

Zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu. Rozszerzenie asortymentu marek własnych Lidl o produkty neutralne dla klimatu umożliwi klientom robienie zakupów w sposób zrównoważony i aktywne przyczynianie się do ochrony klimatu.

„Cieszymy się, że w sklepach Lidl Polska klienci wkrótce będą mogli zaopatrzyć się w produkty neutralne dla klimatu. Oprócz tego będą one oczywiście wysokiej jakości, w atrakcyjnej, niskiej cenie, wytworzone w sposób zrównoważony – tak jak wszystkie oferowane przez nas produkty. W ten sposób stworzymy klientom możliwość dokonania świadomego wyboru i wypróbowania bardziej przyjaznych klimatowi alternatyw dla produktów konwencjonalnych. Produkty neutralne dla klimatu mają również pozytywny wpływ np. na bioróżnorodność i ochronę zasobów” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Walka o klimat
Kaucja z automatu
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Walka o klimat
Rozszerzona odpowiedzialność konsumenta
Walka o klimat
Budowanie w czasach hamowania polityki klimatycznej na świecie
Walka o klimat
Chiny tworzą największy system parków narodowych na świecie. Rywalizacja z USA
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Walka o klimat
Debata Nowy projekt ROP podnosi temperaturę na rynku
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama