Lidl wprowadzi do asortymentu produkty neutralne dla klimatu

Zrównoważony asortyment to bardzo istotne zagadnienie z punktu widzenia sieci handlowych, ale także klientów. Okazuje się, że to również ogromna szansa na zwiększanie neutralności klimatycznej.

Publikacja: 19.07.2021 15:52

Lidl wprowadzi do asortymentu produkty neutralne dla klimatu

Foto: klimat.rp.pl

Zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu. Rozszerzenie asortymentu marek własnych Lidl o produkty neutralne dla klimatu umożliwi klientom robienie zakupów w sposób zrównoważony i aktywne przyczynianie się do ochrony klimatu.

„Cieszymy się, że w sklepach Lidl Polska klienci wkrótce będą mogli zaopatrzyć się w produkty neutralne dla klimatu. Oprócz tego będą one oczywiście wysokiej jakości, w atrakcyjnej, niskiej cenie, wytworzone w sposób zrównoważony – tak jak wszystkie oferowane przez nas produkty. W ten sposób stworzymy klientom możliwość dokonania świadomego wyboru i wypróbowania bardziej przyjaznych klimatowi alternatyw dla produktów konwencjonalnych. Produkty neutralne dla klimatu mają również pozytywny wpływ np. na bioróżnorodność i ochronę zasobów” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Walka o klimat
Chcemy świata, w którym opakowania będą w całości pochodzić z materiałów odnawialnych
Walka o klimat
Trzeba zadbać o to, by recyklat został w Polsce
Walka o klimat
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Walka o klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska
Walka o klimat
Jaki ma być ROP po polsku. Różne spojrzenia, wspólny cel