Co właściwie największe marki robią w sprawie zmian klimatu?

Walka o środowisko przestaje być dla prezesów i menedżerów jedynie kwestią wizerunkową.

Publikacja: 04.01.2021 23:48

Fot: Ikea

Fot: Ikea

Foto: Fot: Ikea

Emitowanie gazów cieplarnianych na naszych oczach stało się tak samo groźne dla życia jak emitowanie tlenków siarki powodujących kwaśne deszcze czy pyłów powodujących smog – przekonuje dr Wojciech Szymalski z  Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju na łamach najnowszego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w  Polsce. Dobre praktyki”. – Staje się ta działalność bardzo niepopularna, a coś, co nie jest popularne, ma małe szanse na rynku. Dlatego m.in. coraz więcej banków deklaruje, że nie sfinansuje inwestycji w węgiel, tak samo jak nie finansuje budowy letnich kurortów na Antarktydzie – dodaje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Ekotrendy
Bogactwo zielonych pomysłów
Ekotrendy
Dobre rozwiązania IT to podstawa sukcesu systemu kaucyjnego
Ekotrendy
System kaucyjny - nowe zasady dla producentów, sieci sklepów i konsumentów
Materiał Promocyjny
Zmiany na rynku napojów. PepsiCo wyznacza trendy
Materiał Promocyjny
Wypełniacze z kartonu? Sprawdź, co zrobić ze zużytymi kartonami
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem