Aktualizacja: 19.04.2025 20:27 Publikacja: 29.03.2021 14:55
Foto: Peter Bond/ Unsplash
Naukowcy z projektu LEAP (Livestock, Environment and People) związanego z Oxford Martin School przeanalizowali 56 różnych badań, w których sprawdzono jak ekoetykiety wpływają na wybory ponad 42 tysięcy konsumentów. Etykiety zostały uszeregowane według tekstu i logo, a także ogólnego przekazu, na przykład „organiczne” czy „wolne od pestycydów”. Następnie poddano analizie ich skuteczność w zależności od cech konsumentów.
W dyskusji nad kształtem systemu kaucyjnego w Polsce bardzo mało mówiło się o filarze technologicznym. Tymczasem...
Implementacja systemu kaucyjnego niesie za sobą szereg korzyści ekologicznych, w tym ograniczenie ilości odpadów...
Od 1 stycznia 2025 roku, zgodnie z dyrektywą SUP (Single-Use Plastics), wszystkie jednorazowe butelki PET wprowa...
Zużyte kartony, które powszechnie trafiają do kosza, mogą zyskać drugie życie jako wypełniacze, przyczyniając si...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Umowa koalicyjna pełna była ambitnych celów klimatycznych oraz środowiskowych. Niestety, zdecydowana większość w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas