Reklama
Rozwiń

Co trzeci Polak nie wierzy w klimatyczne deklaracje biznesu

Choć w przekazach marketingowych coraz częściej zobaczyć można przyrostki bio- i eko-, co trzeci polski konsument wciąż pozostaje sceptyczny wobec ekologicznych deklaracji firm i producentów różnych dóbr. Nie do końca wierzy w ich szczerość, gdy reklamują się jako walczące z problemami środowiska naturalnego i klimatu – wynika z badania EKObarometr, które przeprowadziliśmy wraz z agencją badawczą SW Research.

Publikacja: 14.11.2022 16:02

Co trzeci Polak nie wierzy w klimatyczne deklaracje biznesu

Foto: Adobe Stock

Na przestrzeni ostatnich lat kształtuje się koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) – strategia zarządzania, zgodnie z którą rozmaite przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają różnego rodzaju interesy społeczne, w tym także aspekty środowiskowe. Coraz częściej widoczne jest to w działaniach marek. Marketing społeczny uwzględnia bowiem potrzeby całego społeczeństwa, których istotną częścią jest właśnie ochrona środowiska i walka z tragicznymi skutkami zmian klimatu. 

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Klimat i ludzie
Nowy cel klimatyczny UE na 2040 rok budzi emocje. Spór o kredyty węglowe
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Klimat i ludzie
Antyklimatyczna polityka Trumpa. Koniec raportów na temat zmian klimatu?
Klimat i ludzie
Co trzeci obywatel chce uciec z tego kraju. Zalew wniosków o „wizy klimatyczne”
Klimat i ludzie
Shein i obietnice bez pokrycia. Rośnie presja na giganta „szybkiej mody”
Klimat i ludzie
Najbogatsza organizacja klimatyczna na świecie. Wydaje miliony, mało kto ją zna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama