Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2025 02:01 Publikacja: 14.11.2022 16:02
Foto: Adobe Stock
Na przestrzeni ostatnich lat kształtuje się koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) – strategia zarządzania, zgodnie z którą rozmaite przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają różnego rodzaju interesy społeczne, w tym także aspekty środowiskowe. Coraz częściej widoczne jest to w działaniach marek. Marketing społeczny uwzględnia bowiem potrzeby całego społeczeństwa, których istotną częścią jest właśnie ochrona środowiska i walka z tragicznymi skutkami zmian klimatu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W obliczu coraz częstszych i bardziej intensywnych fal upałów, w wielu krajach Unii Europejskiej klimatyzacja st...
Mimo rosnącej świadomości społecznej na temat marnowania żywności, produkty uznawane za zdrowe są wyrzucane do ś...
Zgodnie z propozycją Komisji Europejskiej, unijne emisje mają do 2040 roku zostać zredukowane o 90 proc. w stosu...
Ze stron internetowych agencji federalnych USA znikają raporty dotyczące zmian klimatu, których przygotowanie wy...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Blisko jedna trzecia mieszkańców Tuvalu, wyspiarskiego kraju na Pacyfiku, który - ze względu na podnoszący się p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas