Reklama

Co trzeci Polak nie wierzy w klimatyczne deklaracje biznesu

Choć w przekazach marketingowych coraz częściej zobaczyć można przyrostki bio- i eko-, co trzeci polski konsument wciąż pozostaje sceptyczny wobec ekologicznych deklaracji firm i producentów różnych dóbr. Nie do końca wierzy w ich szczerość, gdy reklamują się jako walczące z problemami środowiska naturalnego i klimatu – wynika z badania EKObarometr, które przeprowadziliśmy wraz z agencją badawczą SW Research.

Publikacja: 14.11.2022 16:02

Co trzeci Polak nie wierzy w klimatyczne deklaracje biznesu

Foto: Adobe Stock

Na przestrzeni ostatnich lat kształtuje się koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) – strategia zarządzania, zgodnie z którą rozmaite przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają różnego rodzaju interesy społeczne, w tym także aspekty środowiskowe. Coraz częściej widoczne jest to w działaniach marek. Marketing społeczny uwzględnia bowiem potrzeby całego społeczeństwa, których istotną częścią jest właśnie ochrona środowiska i walka z tragicznymi skutkami zmian klimatu. 

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Klimat i ludzie
Koniec świata koneserów. Rekordowe upały zmieniają rynek wina na świecie
Klimat i ludzie
Chiny uciekają Ameryce pod względem redukcji emisji. Nowy raport pokazuje zmianę
Klimat i ludzie
Dezinformacja klimatyczna w stylu Trumpa. Nie ma „katastrofy”, jest „wyzwanie”
Klimat i ludzie
Administracja Trumpa pozwana. Odpowie za kwestionowanie zmian klimatu
Klimat i ludzie
Walka ze zmianami klimatu: Europejski lider staje się hamulcowym. Efekt Trumpa?
Reklama
Reklama