Reklama
Rozwiń
Reklama

Co trzeci Polak nie wierzy w klimatyczne deklaracje biznesu

Choć w przekazach marketingowych coraz częściej zobaczyć można przyrostki bio- i eko-, co trzeci polski konsument wciąż pozostaje sceptyczny wobec ekologicznych deklaracji firm i producentów różnych dóbr. Nie do końca wierzy w ich szczerość, gdy reklamują się jako walczące z problemami środowiska naturalnego i klimatu – wynika z badania EKObarometr, które przeprowadziliśmy wraz z agencją badawczą SW Research.

Publikacja: 14.11.2022 16:02

Co trzeci Polak nie wierzy w klimatyczne deklaracje biznesu

Foto: Adobe Stock

Na przestrzeni ostatnich lat kształtuje się koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) – strategia zarządzania, zgodnie z którą rozmaite przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają różnego rodzaju interesy społeczne, w tym także aspekty środowiskowe. Coraz częściej widoczne jest to w działaniach marek. Marketing społeczny uwzględnia bowiem potrzeby całego społeczeństwa, których istotną częścią jest właśnie ochrona środowiska i walka z tragicznymi skutkami zmian klimatu. 

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Klimat i ludzie
Tysiące lobbystów na szczytach klimatycznych ONZ. Oburzenie ekspertów
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Klimat i ludzie
Porażka europejskiego koncernu paliwowego Sąd: klientów wprowadzano w błąd
Klimat i ludzie
Emisje CO2 spadają, ale to za mało. Cel klimatyczny na włosku
Klimat i ludzie
Polska krajem o niskim poziomie więzi z naturą. Kto na czele rankingu?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Klimat i ludzie
Gigant paliwowy na celowniku. Kto opłacał akcje kwestionowania zmian klimatu?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama