Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 13:56 Publikacja: 26.04.2022 13:04
Foto: David Paul Morris/Bloomberg
„Zdajemy sobie sprawę, że wprowadzające w błąd informacje o zmianach klimatu mogą podważyć wysiłki na rzecz ochrony planety” – napisali na Twitterze dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju Seán Boyle i menedżer ds. globalnego zrównoważonego rozwoju Casey Junod. „W nadchodzących miesiącach będziemy mieli więcej do przekazania na temat naszej pracy, aby dodać wiarygodny, autorytatywny kontekst do rozmów o klimacie prowadzonych na Twitterze”. Firma nie określiła jednak, czy wprowadzone zmiany obejmą również treści, które są sprzeczne z naukowymi ustaleniami na temat zmian klimatycznych, jednak nie zawierają płatnych reklam.
5 czerwca to Światowy Dzień Środowiska, święto ustanowione przez ONZ dla upamiętnienia powołania do życia Progra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Zagraniczne media alarmują, że polski prezydent-elekt sprzeciwia się unijnej polityce klimatycznej. Co czeka nas...
W tym tygodniu Komisja Europejska ma ogłosić, że zaplanowana redukcja emisji gazów cieplarnianych o 55 proc. do...
Tegoroczny szczyt klimatyczny ONZ miał być wyjątkowy: mija dekada od podpisania porozumień paryskich, świat czek...
Najpotężniejsze gospodarki świata – odpowiedzialne za największe emisje gazów cieplarnianych – są najlepiej chro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas