Reklama

Twitter zakazał reklam zaprzeczających kryzysowi klimatycznemu

Firma oświadczyła, że nie zgadza się na monetyzowanie reklam podważających konsensus naukowców w kwestii kryzysu klimatycznego oraz odwracanie uwagi od rozmów o nim.

Publikacja: 26.04.2022 13:04

Twitter zakazał reklam zaprzeczających kryzysowi klimatycznemu

Foto: David Paul Morris/Bloomberg

„Zdajemy sobie sprawę, że wprowadzające w błąd informacje o zmianach klimatu mogą podważyć wysiłki na rzecz ochrony planety” – napisali na Twitterze dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju Seán Boyle i menedżer ds. globalnego zrównoważonego rozwoju Casey Junod. „W nadchodzących miesiącach będziemy mieli więcej do przekazania na temat naszej pracy, aby dodać wiarygodny, autorytatywny kontekst do rozmów o klimacie prowadzonych na Twitterze”. Firma nie określiła jednak, czy wprowadzone zmiany obejmą również treści, które są sprzeczne z naukowymi ustaleniami na temat zmian klimatycznych, jednak nie zawierają płatnych reklam.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Klimat i ludzie
Porażka europejskiego koncernu paliwowego Sąd: klientów wprowadzano w błąd
Klimat i ludzie
Emisje CO2 spadają, ale to za mało. Cel klimatyczny na włosku
Klimat i ludzie
Polska krajem o niskim poziomie więzi z naturą. Kto na czele rankingu?
Klimat i ludzie
Gigant paliwowy na celowniku. Kto opłacał akcje kwestionowania zmian klimatu?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Klimat i ludzie
Jaki będzie cel klimatyczny UE na 2040 rok? Ursula von der Leyen kontra eksperci
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama