Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 05:11 Publikacja: 21.06.2021 14:14
Foto: Vijeshwar Datt
Heineken postanowił zrobić kolejny krok w kierunku osiągnięcia zerowej emisji netto do 2040 roku i powiązać wynagrodzenia i premie kadry zarządzającej od ich zaangażowania w walkę z globalnym ociepleniem. Eksperci są zdania, że takie działania są kluczowe w kształtowaniu właściwych postaw klimatycznych wśród kierownictwa firmy.
Na decyzję Heinekena miał wpływ fakt odnotowania przez firmę w ubiegłym roku wzrostu zainteresowania konsumentów jej działaniami na rzecz walki z kryzysem klimatycznym. Dyrektor generalny Heinekena, Dolf van den Brink zastanawia się jednak, czy mimo rosnącej świadomości klimatycznej, konsumenci będą chcieli ponieść cenę ekologicznych zmian w całym łańcuchu wartości firmy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Trwa odliczanie do IV edycji konferencji PRECOP – największej w Polsce debaty przed listopadowym szczytem klimat...
Zielona transformacja jest opłacalna dla wszystkich – od zwykłych ludzi, państw, po biznes. To naprawdę przyszło...
1–2 października 2025 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędą się Energy Days, kluczowe w k...
Mówimy o kwocie 8–10 mld zł, które rocznie przepłyną między operatorami, a jednostkami handlowymi. Dlatego przej...
Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach 1–2 października stanie się areną debaty o transformacji klimatyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas