Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 03:36 Publikacja: 21.06.2021 14:14
Foto: Vijeshwar Datt
Heineken postanowił zrobić kolejny krok w kierunku osiągnięcia zerowej emisji netto do 2040 roku i powiązać wynagrodzenia i premie kadry zarządzającej od ich zaangażowania w walkę z globalnym ociepleniem. Eksperci są zdania, że takie działania są kluczowe w kształtowaniu właściwych postaw klimatycznych wśród kierownictwa firmy.
Na decyzję Heinekena miał wpływ fakt odnotowania przez firmę w ubiegłym roku wzrostu zainteresowania konsumentów jej działaniami na rzecz walki z kryzysem klimatycznym. Dyrektor generalny Heinekena, Dolf van den Brink zastanawia się jednak, czy mimo rosnącej świadomości klimatycznej, konsumenci będą chcieli ponieść cenę ekologicznych zmian w całym łańcuchu wartości firmy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
To wciąż jeden z najbardziej emisyjnych sektorów gospodarki. Wkrótce jednak, wśród technologii zaprzęgniętych do...
Podczas XII edycji Konferencji Środowiskowej, organizowanej w dniach 3–4 czerwca w hotelu Warszawianka w pobliżu...
Wyniki 19. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne zarządzanie 2025” są dobrym potwierdzeniem tego, że największe f...
Start-upy pozytywnego wpływu obiecują to, czego nadal nie potrafią dostarczyć największe firmy. W tym roku do el...
Santander Bank Polska, Coca-Cola HBC, Ergo Hestia, Żywiec Zdrój oraz Orange Polska liderami w podejściu do stand...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas