Toksyczne branże „wyzieleniają się” marketingiem sportowym

Nowy raport pokazuje, że firmy paliwowe, linie lotnicze i producenci samochodów normalizują swoje działania dzięki partnerstwom z organizatorami największych zawodów.

Publikacja: 23.03.2021 11:29

Toksyczne branże „wyzieleniają się” marketingiem sportowym

Foto: Fot: Braden Collum/ Unsplash

Opublikowany niedawno przez think tank New Weather Institute raport „Pot, a nie ropa. Dlaczego sport powinien odrzucić reklamy i sponsoring od wysokoemisyjnych zanieczyszczających” zwraca uwagę na skalę kontraktów reklamowych z korporacjami, które szczególnie szkodzą środowisku. Dobrym przykładem jest tegoroczny Australian Open, podczas którego korty sponsorowała m.in. firma paliwowa, linia lotnicza i producent samochodów.

Czytaj też: Greenwashing: kłamstwa, którymi faszerują nas wielkie firmy
Pozostało jeszcze 84% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
Zmiany na rynku napojów. PepsiCo wyznacza trendy
Materiał Promocyjny
Wypełniacze z kartonu? Sprawdź, co zrobić ze zużytymi kartonami
Ekotrendy
Niezrealizowane proklimatyczne obietnice
Ekotrendy
ESG coraz mocniej wkracza do biznesowego świata
Ekotrendy
Rząd nie słucha naukowców