Toksyczne branże „wyzieleniają się” marketingiem sportowym

Nowy raport pokazuje, że firmy paliwowe, linie lotnicze i producenci samochodów normalizują swoje działania dzięki partnerstwom z organizatorami największych zawodów.

Publikacja: 23.03.2021 11:29

Toksyczne branże „wyzieleniają się” marketingiem sportowym

Foto: Fot: Braden Collum/ Unsplash

Opublikowany niedawno przez think tank New Weather Institute raport „Pot, a nie ropa. Dlaczego sport powinien odrzucić reklamy i sponsoring od wysokoemisyjnych zanieczyszczających” zwraca uwagę na skalę kontraktów reklamowych z korporacjami, które szczególnie szkodzą środowisku. Dobrym przykładem jest tegoroczny Australian Open, podczas którego korty sponsorowała m.in. firma paliwowa, linia lotnicza i producent samochodów.

Czytaj też: Greenwashing: kłamstwa, którymi faszerują nas wielkie firmy
Pozostało 84% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekotrendy
Budowlana sieć powiązań i współpracy
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Ekotrendy
PGE chce wydawać 4 mld zł rocznie na inwestycje w sieci
Ekotrendy
PGE chce najpóźniej w przyszłym roku wydzielić aktywa węglowe
Ekotrendy
Miasta w dobie zmiany klimatu
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Ekotrendy
Możemy przejąć węglowe aktywa energetyki
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni