Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 07:32 Publikacja: 23.02.2024 16:52
Bolid zespołu Aston Martin podczas ubiegłorocznego Grand Prix Austrii z logotypem sponsora, firmy Saudi Aramco.
Foto: Lukas Raich, CC BY-SA 4.0, Wikimedia Commons
W najnowszej kampanii reklamowej promującej partnerstwo z Formułą 1 i zespołem Aston Martin F1, saudyjski gigant naftowy Saudi Aramco został przedstawiony jako lider w dziedzinie produkcji zrównoważonych paliw.
Reklamy opublikowane w sieci przekonywały, że paliwa produkowane przez tę firmę stanowią odpowiedź na konieczność dekarbonizacji nie tylko Formuły 1, ale również całego sektora transportu.
W biurze sztabu wyborczego Rafała Trzaskowskiego w Warszawie 19 maja pojawiło się kilkunastu aktywistów grupy Os...
Sąd Najwyższy USA odmówił rozpatrzenia wniosku o wznowienie głośnej sprawy, w której młodzi aktywiści oskarżali...
Wkrótce rozpocznie się proces Energy Transfer Partners przeciwko Greenpeace. Gigant na amerykańskim rynku energe...
W grudniu 2022 roku ponad 300 szwedzkich aktywistów – na czele z Gretą Thunberg, inicjatorką Młodzieżowego Straj...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Nie zrażamy się tym, że przedstawia się nas w negatywnym świetle – mówi Bartłomiej Marchliński z Ostatniego Poko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas