Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 00:03 Publikacja: 23.02.2024 16:52
Bolid zespołu Aston Martin podczas ubiegłorocznego Grand Prix Austrii z logotypem sponsora, firmy Saudi Aramco.
Foto: Lukas Raich, CC BY-SA 4.0, Wikimedia Commons
W najnowszej kampanii reklamowej promującej partnerstwo z Formułą 1 i zespołem Aston Martin F1, saudyjski gigant naftowy Saudi Aramco został przedstawiony jako lider w dziedzinie produkcji zrównoważonych paliw.
Reklamy opublikowane w sieci przekonywały, że paliwa produkowane przez tę firmę stanowią odpowiedź na konieczność dekarbonizacji nie tylko Formuły 1, ale również całego sektora transportu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W biurze sztabu wyborczego Rafała Trzaskowskiego w Warszawie 19 maja pojawiło się kilkunastu aktywistów grupy Os...
Sąd Najwyższy USA odmówił rozpatrzenia wniosku o wznowienie głośnej sprawy, w której młodzi aktywiści oskarżali...
Wkrótce rozpocznie się proces Energy Transfer Partners przeciwko Greenpeace. Gigant na amerykańskim rynku energe...
W grudniu 2022 roku ponad 300 szwedzkich aktywistów – na czele z Gretą Thunberg, inicjatorką Młodzieżowego Straj...
Nie zrażamy się tym, że przedstawia się nas w negatywnym świetle – mówi Bartłomiej Marchliński z Ostatniego Poko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas