Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.10.2025 00:42 Publikacja: 30.01.2025 10:27
Foto: Materiały prasowe
Grembox w swoim spocie reklamowym zestawia ze sobą dwie branże e-commerce: urodę oraz motoryzację, każda z nich wymaga zupełnie innych opakowań na produkty. W ten sposób można pokazać, że niezależnie od tego, co sprzedaje dany sklep internetowy, dzięki firmie Grembox zawsze będzie mógł dobrać opakowania odpowiednie do swoich potrzeb.
Autorzy kampanii przyjęli koncepcję osadzenia narracji w minimalistycznej scenografii wykonanej z tektury, co wpisuje się w historię firmy Grembox, od od 30 lat związanej z branżą opakowań.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
10 września firma Wastes Service Group uruchomiła nowoczesny zakład recyklingu baterii litowo-jonowych. Dysponuj...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć badania wskazują, że segregacja odpadów jest dla Polek i Polaków bardzo istotna, okazuje się duża część z n...
Jasne ramy prawne ułatwią proces inwestycyjny i zapewnią bezpieczeństwo wszystkim uczestnikom rynku. Ważne jest...
Nowe dane opublikowane przez Europejską Agencję Środowiska (EEA) ukazują, że Unia Europejska nie radzi sobie z s...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Anglia zdecydowała o wprowadzeniu prostych zasad segregacji odpadów. Już niebawem – niezależnie od miejsca zamie...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas