Aktualizacja: 02.04.2025 10:17 Publikacja: 30.01.2025 10:27
Foto: Materiały prasowe
Grembox w swoim spocie reklamowym zestawia ze sobą dwie branże e-commerce: urodę oraz motoryzację, każda z nich wymaga zupełnie innych opakowań na produkty. W ten sposób można pokazać, że niezależnie od tego, co sprzedaje dany sklep internetowy, dzięki firmie Grembox zawsze będzie mógł dobrać opakowania odpowiednie do swoich potrzeb.
Autorzy kampanii przyjęli koncepcję osadzenia narracji w minimalistycznej scenografii wykonanej z tektury, co wpisuje się w historię firmy Grembox, od od 30 lat związanej z branżą opakowań.
Jasne ramy prawne ułatwią proces inwestycyjny i zapewnią bezpieczeństwo wszystkim uczestnikom rynku. Ważne jest...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Wraz z rozwojem gospodarczym rośnie skala produkcji odpadów. Uczestnicy rynku wskazują, że dla ich sprawnego zag...
Nowe dane opublikowane przez Europejską Agencję Środowiska (EEA) ukazują, że Unia Europejska nie radzi sobie z s...
Anglia zdecydowała o wprowadzeniu prostych zasad segregacji odpadów. Już niebawem – niezależnie od miejsca zamie...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas