Scenografia w całości z tektury: innowacyjna kampania reklamowa marki Grembox

Opakowania tekturowe są niezbędne w handlu internetowym. Jak je zaprezentować, by stały się głównym bohaterem kampanii reklamowej? Firma Grembox, producent opakowań tekturowych, znalazła na to sposób, podkreślając przy okazji dostępność setek wzorów i wariantów.

Publikacja: 30.01.2025 10:27

Scenografia w całości z tektury: innowacyjna kampania reklamowa marki Grembox

Foto: Materiały prasowe

Grembox w swoim spocie reklamowym zestawia ze sobą dwie branże e-commerce: urodę oraz motoryzację, każda z nich wymaga zupełnie innych opakowań na produkty. W ten sposób można pokazać, że niezależnie od tego, co sprzedaje dany sklep internetowy, dzięki firmie Grembox zawsze będzie mógł dobrać opakowania odpowiednie do swoich potrzeb.

Autorzy kampanii przyjęli koncepcję osadzenia narracji w minimalistycznej scenografii wykonanej z tektury, co wpisuje się w historię firmy Grembox, od od 30 lat związanej z branżą opakowań.

Na nagraniach widać tysiące magazynowanych opakowań z tektury falistej. Tła, na których występują przedstawiciele dwóch wspomnianych branż e-commerce, również zostały wykonane z tektury.

Nowa kampania reklamowa marki Grembox: „Setki wzorów i wariantów opakowań”

– W porównaniu do projektów opakowań, które przygotowujemy dla naszych klientów, realizacja scenografii z tektury była nie tylko łatwym zadaniem, ale też świetną zabawą. W ciągu jednego dnia powstał projekt, wykonano testowe wycięcia na ploterze oraz finalną wersję. Ścianki o wymiarach 3 x 2,5 metra, na tle których występują nasze postacie, zbudowaliśmy z trzech warstw 5-warstwowej tektury o fali EB. Taki materiał jest nam dobrze znany, ponieważ wykorzystywany jest m.in. do produkcji opakowań do transportu urządzeń RTV i AGD czy kartonowych skrzynek na owoce i warzywa – tłumaczy Przemysław Król, dyrektor działu badań i rozwoju w firmie Grembox. – Co ważne, scenografia została zaprojektowana z myślą o recyklingu i zostanie przerobiona na papier – zapewnia Król.

– Nasi klienci to często sklepy internetowe, które nie mają odpowiedniej przestrzeni magazynowej lub nie chcą ponosić kosztów magazynowania dużej liczby opakowań. Niejednokrotnie muszą dynamicznie reagować na nagłe wzrosty sprzedaży lub potrzeby opakowaniowe związane z nowym asortymentem. Wiemy, że w e-commerce ważny jest czas i ciągłość dostaw. Grembox ze swoją formuła setek wzorów i wariantów opakowań kartonowych dostępnych od ręki idealnie wpisuje się te potrzeby – mówi Sławomir Skwark, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce w Grembox.

Magazyn wysokiego składowania opakowań tekturowych w centrum logistycznym

Magazyn wysokiego składowania opakowań tekturowych w centrum logistycznym

Foto: Materiały prasowe

– Do końca 2024 roku liczba zarejestrowanych w Polsce sklepów internetowych ma przekroczyć 70 tysięcy. Chcemy być w świadomości jak największej liczby osób związanych z tymi biznesami jako partner, który w dziedzinie opakowań zapewnia poczucie spokoju i bezpieczeństwa – dodaje .

Grembox w swoim spocie reklamowym zestawia ze sobą dwie branże e-commerce: urodę oraz motoryzację, każda z nich wymaga zupełnie innych opakowań na produkty. W ten sposób można pokazać, że niezależnie od tego, co sprzedaje dany sklep internetowy, dzięki firmie Grembox zawsze będzie mógł dobrać opakowania odpowiednie do swoich potrzeb.

Autorzy kampanii przyjęli koncepcję osadzenia narracji w minimalistycznej scenografii wykonanej z tektury, co wpisuje się w historię firmy Grembox, od od 30 lat związanej z branżą opakowań.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Recykling
Potrzebujemy długofalowej strategii odpadowej
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Recykling
Odpady potrzebują sprawnego systemu
Recykling
Europa nie radzi sobie z odpadami tekstylnymi. Prosto ze sklepów na wysypiska
Recykling
Anglia zmienia zasady segregacji: jeden pojemnik do wszystkiego. „Koniec chaosu”
Materiał Promocyjny
Wystartowały tegoroczne ferie zimowe