Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 04:59 Publikacja: 14.10.2024 13:34
Stella McCartney podczas pokazu swojej marki na tegorocznym tygodniu mody w Paryżu.
Foto: Julien De Rosa/AFP
Brytyjska projektantka Stella McCartney niemal od początku swojej kariery była zdeterminowana, by stawiać jedynie na najlepsze, przyjazne dla środowiska rozwiązania. Zdecydowała między innymi, że w swoich projektach nie będzie wykorzystywać naturalnych skór, futer czy piór. Wielokrotnie zaznaczała też, że jej marka jest w pełni wegetariańska. McCartney pozostaje wierna tym założeniom – zrównoważony rozwój kształtuje politykę, model biznesowy i przesłanie jej firmy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ze stron internetowych agencji federalnych USA znikają raporty dotyczące zmian klimatu, których przygotowanie wy...
Blisko jedna trzecia mieszkańców Tuvalu, wyspiarskiego kraju na Pacyfiku, który - ze względu na podnoszący się p...
Nowy raport przedstawiony przez giganta „szybkiej mody” pokazuje, że zamiast ograniczać szkodliwy wpływ na środo...
Enigmatyczni, tajemniczy, półanonimowi – takimi epitetami obdarza się założycieli funduszu Quadrature Capital, k...
Najprawdopodobniej na początku lipca Komisja Europejska ogłosi nowy cel klimatyczny do 2040 roku. Bardzo możliwe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas