Aktualizacja: 02.04.2025 11:54 Publikacja: 14.10.2024 13:34
Stella McCartney podczas pokazu swojej marki na tegorocznym tygodniu mody w Paryżu.
Foto: Julien De Rosa/AFP
Brytyjska projektantka Stella McCartney niemal od początku swojej kariery była zdeterminowana, by stawiać jedynie na najlepsze, przyjazne dla środowiska rozwiązania. Zdecydowała między innymi, że w swoich projektach nie będzie wykorzystywać naturalnych skór, futer czy piór. Wielokrotnie zaznaczała też, że jej marka jest w pełni wegetariańska. McCartney pozostaje wierna tym założeniom – zrównoważony rozwój kształtuje politykę, model biznesowy i przesłanie jej firmy.
Brak inwestycji w czyste technologie kosztuje więcej niż transformacja. Bez odnawialnych źródeł energii i zeroem...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Chiny mają potencjał, aby inspirować inne kraje do rozwoju czystej energii, ale jednocześnie odchodzenie od prod...
Światowa Rada Kościołów, najważniejsza ekumeniczna organizacja chrześcijańska na świecie, wzywa wiernych do walk...
Ponad 660 milionów dolarów – tyle firmie Energy Transfer, gigantowi na rynku energetycznym, ma zapłacić amerykań...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
„Upoważniam moją administrację do natychmiastowego rozpoczęcia produkcji energii z pięknego, czystego węgla” - n...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas