Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 22:38 Publikacja: 14.10.2024 13:34
Stella McCartney podczas pokazu swojej marki na tegorocznym tygodniu mody w Paryżu.
Foto: Julien De Rosa/AFP
Brytyjska projektantka Stella McCartney niemal od początku swojej kariery była zdeterminowana, by stawiać jedynie na najlepsze, przyjazne dla środowiska rozwiązania. Zdecydowała między innymi, że w swoich projektach nie będzie wykorzystywać naturalnych skór, futer czy piór. Wielokrotnie zaznaczała też, że jej marka jest w pełni wegetariańska. McCartney pozostaje wierna tym założeniom – zrównoważony rozwój kształtuje politykę, model biznesowy i przesłanie jej firmy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Początek bieżącej dekady był dla winiarzy wyjątkowo udanym okresem. Teraz przychodzi zmiana, która zmienia rynek...
Administracja Donalda Trumpa stara się osłabić przepisy klimatyczne, tymczasem Chiny obniżają produkcję energii...
Administracja Donalda Trumpa nieustannie próbuje podważyć przepisy klimatyczne, wspierające redukcję emisji gazó...
W amerykańskim sądzie federalnym złożono pozew, w którym administracji Donalda Trumpa zarzuca się naruszenie pra...
Szwecja była jednym z pierwszych krajów, które już kilkadziesiąt lat temu zaczęły dynamicznie walczyć z emisjami...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas