Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 14:04 Publikacja: 01.03.2021 16:09
Foto: Fot: Arnel Hasanovic/ Unsplash
Serwis AvantGrade.com przygotował ranking marek modowych, których włoskie witryny internetowe emitują najwięcej CO2. Zestawienie zostało przygotowane z okazji Światowego Dnia Oszczędzania Energii, który jest obchodzony 18 lutego.
Pomiaru emisji dokonano za pomocą narzędzia Karma Metrix, algorytmu opartego na sztucznej inteligencji, który określa ilościowo „wydajność ekologiczną” jednej lub większej liczby stron internetowych, ważąc 23 współczynniki wydajności witryny w odniesieniu do światowej mediany.
Wyniki 19. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne zarządzanie 2025” są dobrym potwierdzeniem tego, że największe f...
Start-upy pozytywnego wpływu obiecują to, czego nadal nie potrafią dostarczyć największe firmy. W tym roku do el...
Santander Bank Polska, Coca-Cola HBC, Ergo Hestia, Żywiec Zdrój oraz Orange Polska liderami w podejściu do stand...
Co najmniej co drugi Polak nie wie, że ma obowiązek segregować bioodpady od pozostałych frakcji. Przeważnie robi...
Adaptacja i odporność na zmiany klimatyczne – pod tym hasłem szybko rośnie rynek technologii i usług, które mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas