Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 17:09 Publikacja: 14.03.2022 17:02
Foto: Adobe Stock
Partnerzy koalicji Future Food 4 Climate zwrócili się do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Henryka Kowalczyka o zmianę stanowiska w sprawie finansowania promocji mięsa i nabiału i działania na rzecz promowania zrównoważonej roślinnej żywności.
Od czerwca 2021 r. organizacje pozarządowe z całej Europy apelują do Komisji Europejskiej o zakończenie finansowania promocji mięsa i nabiału w ramach Wspólnej Polityki Rolnej. Kampania #StopEUMeatAds prowadzona przez L214, ProVeg International. Eurogroup for Animals, European Vegetarian Union, a także Compassion in World Farming EU zmobilizowała tysiące obywateli i obywatelek UE do powiedzenia mocnego NIE dla finansowania ze środków publicznych kampanii marketingowych producentów mięsa i nabiału. Niestety Komisja Europejska nadal nie podjęła decyzji w tym zakresie, a Polska jest wśród państw, które silnie przeciwstawiają się reformie polityki promocji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W biurze sztabu wyborczego Rafała Trzaskowskiego w Warszawie 19 maja pojawiło się kilkunastu aktywistów grupy Os...
Sąd Najwyższy USA odmówił rozpatrzenia wniosku o wznowienie głośnej sprawy, w której młodzi aktywiści oskarżali...
Wkrótce rozpocznie się proces Energy Transfer Partners przeciwko Greenpeace. Gigant na amerykańskim rynku energe...
W grudniu 2022 roku ponad 300 szwedzkich aktywistów – na czele z Gretą Thunberg, inicjatorką Młodzieżowego Straj...
Nie zrażamy się tym, że przedstawia się nas w negatywnym świetle – mówi Bartłomiej Marchliński z Ostatniego Poko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas