Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.06.2025 01:17 Publikacja: 31.08.2021 12:14
Foto: Bloomberg
Według kampanii reklamowej „Drive CO2 Neutral”, dopłacenie przez klientów jednego centa do paliwa, ma zostać przez firmę wykorzystane do zasadzenia drzew. To zaś ma ułatwić wyłapywanie dwutlenku węgla z atmosfery i zdaniem giganta naftowego, zrekompensować emisje generowane przez używanie ich paliwa.
Czytaj także: Pierwsze miasto w USA zakazuje budowy stacji benzynowych
Nowa edycja programu Czyste Powietrze ma zwiększyć jego efektywność i transparentność. „Zapewniamy, że stanie si...
Nowa analiza Instytutu Ekonomiki Energetycznej i Analizy Finansowej (IEEFA) ostrzega przed nadmiernym poleganiem...
Choć z każdym rokiem w Europie liczba zainstalowanych pomp ciepła powinna rosnąć, ostatnie miesiące przyniosły d...
Transformacja energetyczna, Gospodarka o Obiegu Zamkniętym oraz dekarbonizacja przemysłu – to główne zagadnienia...
Dekarbonizacja przemysłu chemicznego już się zaczęła. By osiągnąć na tym polu efekty, potrzeba jak najwięcej inn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas