Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl przyspiesza odchodzenie od plastiku

Do końca roku ze sklepów sieci znikną opakowania marek własnych z czarnego plastiku. Inne działania marka zaczęła wdrażać już w 2018 roku. Co jeszcze zakłada strategia REset Plastic?

Publikacja: 22.06.2021 09:41

Lidl przyspiesza odchodzenie od plastiku

Foto: klimat.rp.pl

Po tym, jak w 2018 roku Lidl Polska zapowiedział zmniejszenie wykorzystania plastiku o 20% do 2025 roku i możliwość poddania recyklingowi 100% opakowań marki własnej, firma wdraża kolejne rozwiązania, mające przypomnieć o ambitnych celach marki w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego. Lidl deklaruje, że dzięki do 2025 roku w opakowaniach marki wykorzystywany będzie plastik pochodzący w 20% z recyklingu, a jeszcze w tym roku przestanie być w nich wykorzystywany czarny plastik. „Poza unikaniem stosowania i redukcją plastiku, wyeliminowanie czarnego plastiku zwiększy nasze możliwości recyklingu” – powiedział Piotr Rogowski, członek zarządu ds. zakupów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Walka o klimat
Małymi krokami do wielkiej równowagi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Walka o klimat
Kaucja z automatu
Walka o klimat
Rozszerzona odpowiedzialność konsumenta
Walka o klimat
Budowanie w czasach hamowania polityki klimatycznej na świecie
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Walka o klimat
Chiny tworzą największy system parków narodowych na świecie. Rywalizacja z USA
Reklama
Reklama