Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 11:15 Publikacja: 22.06.2021 09:41
Foto: klimat.rp.pl
Po tym, jak w 2018 roku Lidl Polska zapowiedział zmniejszenie wykorzystania plastiku o 20% do 2025 roku i możliwość poddania recyklingowi 100% opakowań marki własnej, firma wdraża kolejne rozwiązania, mające przypomnieć o ambitnych celach marki w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego. Lidl deklaruje, że dzięki do 2025 roku w opakowaniach marki wykorzystywany będzie plastik pochodzący w 20% z recyklingu, a jeszcze w tym roku przestanie być w nich wykorzystywany czarny plastik. „Poza unikaniem stosowania i redukcją plastiku, wyeliminowanie czarnego plastiku zwiększy nasze możliwości recyklingu” – powiedział Piotr Rogowski, członek zarządu ds. zakupów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W ciągu najbliższej dekady Chiny zamierzają stać się globalnym liderem w dziedzinie ochrony środowiska. Jak? Pla...
Nowe założenia rozszerzonej odpowiedzialności producenta przedstawione przez resort klimatu wywołują gorącą dysk...
Trudno o cyrkularność, gdy kluczowe dla jej rozwoju przepisy od lat tkwią w zamrażarce. Najbardziej paląca dziś...
Mamy trzy priorytety: planetę, klimat i system żywnościowy. Obracają się one wokół opakowań o obiegu zamkniętym,...
Polski recyklat jest pożądany na rynku europejskim – mówi Paweł Lesiak, wiceprezes firmy Interzero.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas