Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2025 22:31 Publikacja: 07.05.2021 07:28
Foto: Fot: note thanun/ Unsplash
Badanie przeprowadzone w 2019 roku przez OnePoll na zlecenie Avocado Green Mattress wykazało, że 76% rodziców uważa, że w ich domu największymi orędownikami zmian przyjaznych dla środowiska są dzieci. Aż 88% respondentów uznało za szczególnie istotne przekazywanie najmłodszym wiedzy dotyczącej ekologii, a 80% oceniło, że największą odpowiedzialność za nauczanie dzieci o zmianach klimatu ponoszą nauczyciele.
Dzieci nie tylko zmieniają sposób, w jaki dorośli myślą o ekologii, ale też stanowią ważny powód do zmian nawyków na bardziej „zielone” – aż 59% respondentów przyznało, że do wdrażania bardziej przyjaznych dla środowiska rozwiązań motywuje ich pragnienie uczynienia świata lepszym miejscem dla najmłodszych.
W ciągu najbliższej dekady Chiny zamierzają stać się globalnym liderem w dziedzinie ochrony środowiska. Jak? Pla...
Nowe założenia rozszerzonej odpowiedzialności producenta przedstawione przez resort klimatu wywołują gorącą dysk...
Trudno o cyrkularność, gdy kluczowe dla jej rozwoju przepisy od lat tkwią w zamrażarce. Najbardziej paląca dziś...
Mamy trzy priorytety: planetę, klimat i system żywnościowy. Obracają się one wokół opakowań o obiegu zamkniętym,...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Polski recyklat jest pożądany na rynku europejskim – mówi Paweł Lesiak, wiceprezes firmy Interzero.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas