Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 00:26 Publikacja: 15.07.2021 14:12
Foto: Louis Hansel/ Unsplash
Kolejne badania, takie jak to przeprowadzone niedawno w ramach Eurobarometru, potwierdzają, że Polacy coraz lepiej rozumieją wyzwania związane ze zmianami klimatu, jednak w mniejszym stopniu niż reszta Europy deklarują działania na poziomie indywidualnym, które mogłyby przełożyć się na korzyści dla planety. Inna nowa publikacja, „Zmiana klimatu a produkcja żywności – badanie świadomości mieszkańców Polski”, wykorzystująca ankiety przeprowadzone na zlecenie firmy Upfield Polska na reprezentatywnej grupie 1000 mieszkańców Polski w czerwcu 2021 r. pokazuje, że dotyczy to również diety – wiemy, że niektóre posiłki wiążą się z większymi kosztami ekologicznymi, ale tylko w niewielkim stopniu motywuje nas to do zmian.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Opakowania oznaczone kaucją będą pojawiać się stopniowo, a konsumenci uczą się nowych zasad, i to w naturalny sp...
Podczas debaty na konferencji PRECOP w Katowicach eksperci wzięli pod lupę wyzwania transformacji gospodarki odp...
Co roku krajowa gospodarka traci ćwierć miliarda złotych przez to, że cenne surowce, zamiast wrócić do obiegu, l...
Lidl Polska, jako duża organizacja, zatrudniająca ponad 29 tys. osób i współpracująca z ponad 850 krajowymi dost...
Powinniśmy wspólnie wypracować rozwiązanie dotyczące rozszerzonej odpowiedzialności producenta, np. cofając się...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas