Aktualizacja: 09.05.2025 15:10 Publikacja: 31.03.2021 12:36
Foto: Fot: David Yeung/ mat. prasowe
David Yeung jest inicjatorem kampanii bezmięsnej Green Monday i właścicielem sieci wegańskich sklepów i kawiarni Green Common. Postawił sobie ambitny cel – chce przekonać mieszkańców Azji do przejścia na dietę roślinną. Został uznany za Społecznego Przedsiębiorcę Światowego Forum Ekonomicznego, a na swoją inicjatywę zebrał we wrześniu 70 milionów dolarów, co w Azji stanowi rekord. Ma świadomość, że promować dietę przyjazną dla środowiska trzeba tak, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów, dlatego niedawno podpisał kontrakt z chińskim McDonalds’em, który w trzech miastach będzie serwować jego roślinną alternatywę dla wieprzowiny marki OmniMeat. Jako jedna z pierwszych osób, zainwestował w kalifornijską markę Beyond Meat, a w 2017 roku sprowadził do Azji jej produkty, które promował w swojej sieci. O Beyond Burgerze mówi, że jego pojawienie się było momentem przełomowym w historii rynku roślinnych alternatyw mięsa w Azji.
Przykład koncernu Energa dobitnie pokazuje, jak szerokie i wielopłaszczyznowe oddziaływanie na otoczenie ma siln...
W dyskusji nad kształtem systemu kaucyjnego w Polsce bardzo mało mówiło się o filarze technologicznym. Tymczasem...
Implementacja systemu kaucyjnego niesie za sobą szereg korzyści ekologicznych, w tym ograniczenie ilości odpadów...
Od 1 stycznia 2025 roku, zgodnie z dyrektywą SUP (Single-Use Plastics), wszystkie jednorazowe butelki PET wprowa...
Zużyte kartony, które powszechnie trafiają do kosza, mogą zyskać drugie życie jako wypełniacze, przyczyniając si...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas