Aktualizacja: 22.05.2025 23:54 Publikacja: 01.04.2021 10:22
Foto: Arie Wubben/ Unsplash
Zgodnie z raportem kampanii społecznej Possible, najwięcej szkód klimatycznych będących konsekwencją lotów powoduje niewielka, uprzywilejowana, często podróżująca grupa osób. W 2018 roku za ponad połowę emisji pochodzących z lotnictwa odpowiadał 1% populacji, za to aż 90% nie poleciało tego roku ani razu. Raport opublikowany w marcu bazuje na danych sprzed wybuchu pandemii, ale jak twierdzą jego autorzy, rządowe dofinansowanie linii lotniczych może szybko przywrócić tendencje z tego okresu.
Nowy raportu think tanku T&E „State of European Transport” potwierdza sukcesy unijnej polityki dotyczącej redukc...
Rezygnacja z samochodów z silnikami spalinowymi zapewne nie wystarczy, by zmniejszyć ilość zanieczyszczeń w mias...
Na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) wystartowało największe w naszym kraju badanie poświęcone...
Badanie opublikowane w czasopiśmie naukowym „Communications Earth & Environment” dowodzi, że choć podróże prywat...
Pierwsza z dużych linii lotniczych rezygnuje z realizacji celu ograniczenia emisji CO2 do 2030 roku. Zdaniem sze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas