Badanie: konsumenci reagują na komunikaty środowiskowe w menu

Badanie przeprowadzone przez World Resources Institute dowodzi, że wiadomość skierowana do konsumentów w menu, wpływa na ich wybory.

Publikacja: 31.01.2022 14:41

Badanie: konsumenci reagują na komunikaty środowiskowe w menu

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez organizację non-profit World Resources Institute, konsumenci są wrażliwi na skierowane do nich komunikaty dotyczące ich wpływu na środowisko.

Naukowcy przebadali grupę ponad tysięcy osób pod kątem wyboru produktów roślinnych lub mięsnych w sytuacji pojawienia się w menu komunikatu skłaniającego do refleksji nad decyzją. Wszyscy ankietowani pochodzili ze Stanów Zjednoczonych i nie posiadali żadnych ograniczeń dietetycznych ani preferencji żywieniowych.

Pozostało 83% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Na talerzu
Koniec greenwashingu w branży mięsnej? Nowe wytyczne dla producentów
Na talerzu
Kolejny europejski rząd zaleca dietę roślinną. „Sytuacja wymaga zmiany”
Na talerzu
Sportowcy w Paryżu chcą jeść więcej mięsa. Igrzyska coraz mniej wegańskie
Na talerzu
Raport: giganci przemysłu mięsnego i mleczarskiego wciąż oszukują konsumentów
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Na talerzu
Nowy raport Banku Światowego: musimy jeść mniej mięsa, bo ugotujemy planetę