Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 12:07 Publikacja: 31.01.2022 14:41
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez organizację non-profit World Resources Institute, konsumenci są wrażliwi na skierowane do nich komunikaty dotyczące ich wpływu na środowisko.
Naukowcy przebadali grupę ponad tysięcy osób pod kątem wyboru produktów roślinnych lub mięsnych w sytuacji pojawienia się w menu komunikatu skłaniającego do refleksji nad decyzją. Wszyscy ankietowani pochodzili ze Stanów Zjednoczonych i nie posiadali żadnych ograniczeń dietetycznych ani preferencji żywieniowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zmiany klimatyczne i towarzyszące im ekstremalne zjawiska pogodowe doprowadziły do gwałtownego wzrostu cen podst...
Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych (USDA) postanowił ukrócić nieetyczne praktyki branży mięsnej. To ma u...
Nowe zalecenia dietetyczne Austrii uwzględniają zarówno przesłanki zdrowotne, jak i klimatyczne. To kolejne pańs...
Menu w wiosce olimpijskiej podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich w Paryżu miało opierać się głównie na rośli...
Nowy raport ekspertów Banku Światowego alarmuje: zmiany w rolnictwie są niezbędne, aby ograniczyć globalne emisj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas