Reklama
Rozwiń
Reklama

Badanie: konsumenci reagują na komunikaty środowiskowe w menu

Badanie przeprowadzone przez World Resources Institute dowodzi, że wiadomość skierowana do konsumentów w menu, wpływa na ich wybory.

Publikacja: 31.01.2022 14:41

Badanie: konsumenci reagują na komunikaty środowiskowe w menu

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez organizację non-profit World Resources Institute, konsumenci są wrażliwi na skierowane do nich komunikaty dotyczące ich wpływu na środowisko.

Naukowcy przebadali grupę ponad tysięcy osób pod kątem wyboru produktów roślinnych lub mięsnych w sytuacji pojawienia się w menu komunikatu skłaniającego do refleksji nad decyzją. Wszyscy ankietowani pochodzili ze Stanów Zjednoczonych i nie posiadali żadnych ograniczeń dietetycznych ani preferencji żywieniowych.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Na talerzu
Marnowanie żywności w UE. Jak Polska wypada na tle innych państw Unii?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Na talerzu
Wątpliwości wokół spożywania białka z owadów. Badacze wskazują na zagrożenia
Na talerzu
Dynie na Halloween to rosnący problem. Eksperci o skali marnowania żywności
Na talerzu
Greenpeace: ryby z Bałtyku zanieczyszczone chemikaliami
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Na talerzu
Znów głośno o diecie planetarnej. Eksperci ostrzegają przed dezinformacją
Reklama
Reklama