Reklama

Popularność wegańskiej czekolady na świecie rośnie

Według analizy przeprowadzonej przez producenta czekolady Barry'ego Callebauta, 60 proc. przedstawicieli pokolenia Y i Z oczekuje opcji roślinnej.

Publikacja: 07.01.2022 16:14

Popularność wegańskiej czekolady na świecie rośnie

Foto: Adobe Stock

Zgodnie z wynikami badania, 60 proc. osób w wieku od 18 do 44 lat oczekiwało oferty roślinnej, natomiast w przypadku przedstawicieli pokolenia X i baby boomers – 43 proc. Okazało się również, że 34 proc. konsumentów na całym świecie jest gotowe zapłacić wyższą cenę za opcję wegańską. W tej kwestii zdecydowanie prym wiodą millenialsi i przedstawiciele pokolenia Z, spośród których 42 proc. potwierdziło gotowość zapłacenia więcej za opcję roślinną, podczas gdy wśród starszych pokoleń taką postawę zaprezentowała jedynie co czwarta osoba.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Na talerzu
Greenpeace: ryby z Bałtyku zanieczyszczone chemikaliami
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Na talerzu
Znów głośno o diecie planetarnej. Eksperci ostrzegają przed dezinformacją
Na talerzu
Produkty spożywcze drożeją z powodu zmian klimatu. Wyniki globalnego badania
Na talerzu
Koniec greenwashingu w branży mięsnej? Nowe wytyczne dla producentów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Na talerzu
Kolejny europejski rząd zaleca dietę roślinną. „Sytuacja wymaga zmiany”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama