Aktualizacja: 29.05.2025 16:31 Publikacja: 09.12.2022 10:37
Foto: Adobe Stock
Według najnowszych analiz, Twitter stał się medium przepełnionym treściami zaprzeczającymi ustaleniom naukowców w kwestii ocieplającego się klimatu. Niepokojący, bezprecedensowy wzrost nieprawdziwych treści odnotowano w tym roku.
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez naukowców z Uniwersytetu Londyńskiego dla The Times, w 2022 roku na Twitterze pojawiło się więcej tweetów i retweetów zawierających terminologię sceptyczną wobec konsensusu naukowego na temat zmian klimatu, niż w jakimkolwiek innym roku od uruchomienia platformy w 2006 roku. W mijającym roku na Twitterze opublikowano 850 000 takich treści, co oznacza wzrost o 200 000 w porównaniu z rokiem poprzednim. Od 2020 roku liczba takich treści wzrosła niemal czterokrotnie.
Nowe założenia rozszerzonej odpowiedzialności producenta przedstawione przez resort klimatu wywołują gorącą dysk...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Trudno o cyrkularność, gdy kluczowe dla jej rozwoju przepisy od lat tkwią w zamrażarce. Najbardziej paląca dziś...
Mamy trzy priorytety: planetę, klimat i system żywnościowy. Obracają się one wokół opakowań o obiegu zamkniętym,...
Polski recyklat jest pożądany na rynku europejskim – mówi Paweł Lesiak, wiceprezes firmy Interzero.
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas