Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 03:46 Publikacja: 27.05.2022 11:07
Foto: Adobe Stock
Organizacja klimatyczna Fossielvrij NL, wspierana przez Reclame Fossielvrij oraz ClientEarth wyraziła swój sprzeciw wobec reklam niderlandzkich linii lotniczych KLM, w których przewoźnik informuje pasażerów o możliwości całkowitej neutralizacji wpływu ich lotu na klimat. Pismo przedsądowe, wzywające do zmiany treści reklam w ciągu dwóch tygodni, zostało przekazane na dorocznym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy Air France-KLM. Jeśli sprawa trafi do sądu, będzie pierwszą w historii kwestionującą greenwashing branży lotniczej oraz jedną z pierwszych spraw dotyczących kompensacji emisji dwutlenku węgla.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Hałas generowany przez transport szkodzi zdrowiu bardziej niż bierne palenie czy kontakt z ołowiem – wynika z no...
Wprowadzenie podatku od biletów lotniczych mogłoby przynieść dodatkowe środki na walkę ze zmianami klimatu – wyn...
Nowy raportu think tanku T&E „State of European Transport” potwierdza sukcesy unijnej polityki dotyczącej redukc...
Rezygnacja z samochodów z silnikami spalinowymi zapewne nie wystarczy, by zmniejszyć ilość zanieczyszczeń w mias...
Na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) wystartowało największe w naszym kraju badanie poświęcone...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas